[FB] 3-Blend Unico

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

XiiaaooNaa

[FB] 3-Blend Unico

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-12 20:12

Hi bokkers,

Voor het eerst dat ik een topic open hier :)

Wat ik kom laten zien, een 3-blend van het paard Unico (paard van Rafiki8).
Gemaakt met: GIMP 2.8.0 + Effect is zelf erop gemaakt (XCF)

Ik weet dat hij bij het 3e onderste plaatje wat strak geblend is.
Afbeelding
http://i46.tinypic.com/155nokm.jpg

Groetjes,
XiaoNa (:

Cioccolato

Re: [FB] 3-Blend Unico

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 08:43

Vind het effect en het geheeld wel mooi. Alleen hoe je hebt geblend niet. De onderste foto past er gewoon niet, daardoor verpest je als het ware de hele blend. Zo vind ik bij de bovenste twee foto's zo afgezaagd van onder want er zit nog een randje groen tussen. Nee je had beter een andere foto kunnen kiezen, of een 2 blend kunnen maken denk ik :)

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 23:45

Tja ik vind die blauwe waas toch niet zo. En verder slordig bewerkt..

Amaranth7

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 23:48

Ik vind het ook een beetje makkelijk gedaan, waarom heb je niet alles rond het onderste plaatje weggegumd? Dan zou het geheel véél mooier worden.

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-12 08:38

@Amaranth7, had gekund ja ... maar eigenlijk was deze blend meer een voorbeeld in een XCF ....
(dus tja die raffel je dan misschien een beetje af, het is eigenlijk een voorbeeldje)

@saskiakefie, hé bedankt he? die blauwe waas is een texture ... smaken verschillen.
en het slordige bewerkt, zoals ik bij Amaranth7 zei, het is eigenlijk een voorbeeldje om een effect in te showen...

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 11:27

Je opent toch het topic om de mening te weten van andere mensen? Dus ja dan geef ik die.
Toch jammer dat je hem niet eerst af maakt voordat je hem plaatst hoe moeten we anders goed beoordelen?
Het idee is best leuk, als je alleen wilde weten of het idee wat was? Zet even voortaan in je beginpost wat je verwacht van de mensen die reageren. ;)

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 15:57

Ik vind de bewerking juist heel geslaagd. De kleuren, de 'wazige lagen' eroverheen, ik vind het juist prachtig.
Wat mij wel stoort, is dat bij het onderste paard nog een groene lijn van de foto over zijn rug en hals loopt. Ik had het mooier gevonden als je de twee foto's erboven en de onderste foto's dan iets in elkaar had laten overlopen, al is het maar een klein stukje.

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-12 16:34

@saskiakefie, Ja maar misschien is het dan handig om opbouwende mening te geven .....
Want alleen zeggen 'wie waas is niet zo mooi' is wat tjaa, niet opbouwend ... geef dan tips wat dan beter is.
Je vind hem slordig, oké, maar vertel dan ook even waarom, vast niet alleen door die waas....
(en dat het 3e plaatje eronder niet mooi geblend is weet ik en staat ook al in de beginpost...)
Maar zal voortaan er wel bij zeggen inderdaad wat de bedoeling is.(:

@Szan, dat weet ik, maar dan word het tjaa ... erg druk als ik dat teveel langzaam laat overlopen.
vandaar even zo strak geblend...maar dankje! (:

hannah41

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 21:04

Ik hem juist heel mooi met dat blauwe!