En eigenlijk vind ik het wel heel leuk, dus voila: een topic 
The Big Knit (of in het Nederlands De Goedgemutste Breicampagne) komt hier op neer: Innocent (de makers van die smoothies dus) vraagt iedereen die kan breien (maar haken mag ook) om mutsjes voor op de smoothies te maken. (Ja, je leest het goed
En nee, ik verzin dit niet
) En dat is voor het goede doel. Het klinkt een beetje idioot, maar uiteindelijk belanden de breicreaties op een smoothie-fles in de winkel en voor elk mutsje dat wordt verkocht (dus geen 'echte' muts, maar hele kleintjes) geven zij twintig cent aan het 'nationaal ouderen fonds'. En wat die er vervolgens mee doen kun je lezen op de link hieronder.http://www.innocentdrinks.nl/DeGoedgemu ... icampagne/
Ik vind het een leuk idee, ik heb nog héél veel laatste restjes wol liggen, die voor een echt project te kort zijn, maar die ik zo toch nog kan gebruiken
Bovendien vind ik haken/breien leuk (zeker bij zo'n klein project dat niet pas drie winters later af komt
) en is het voor het goede doel
Goed voor je karma
En de mutsjes mag je natuurlijk gratis - dus zonder postzegels - opsturen! Het adres en alle verdere info (en patronen) zijn op de site te vinden.Dus, wie lijkt het wat?
) ook gedaan, ik heb toen ook een mutsje gebreid, helaas ben ik niet zo'n geweldige breier. dus uiteindelijk heb ik m maar niet verstuurd

Dus dat heeft nu eindelijk een bestemming..