[FOTO] Autumn tree

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Eske_B

[FOTO] Autumn tree

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-12 21:03

:wave:

Vandaag weer met de camera op pad geweest.
Ik fotografeer met een Nikon d60 18-55mm lens.

Afbeelding
Ik vind het speeltuintje rechtsonder wel jammer, maar die krijg ik niet goed weg met photofiltre...

Commentaar en tips altijd welkom :)

Nista_RX

Re: [FOTO] Autumn tree

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 07:21

Fototechnisch vind ik m niet mooi. De bomen zijn niet mooi scherp, er staat een prullenbak onder, en ik vind het een beetje een "standaard" compositie. Verder vind ik de kleuren wel mooi, maar het is meer een beetje een huis- tuin- en keukenfoto. :j

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-12 07:24

Nista_RX schreef:
Fototechnisch vind ik m niet mooi. De bomen zijn niet mooi scherp, er staat een prullenbak onder, en ik vind het een beetje een "standaard" compositie. Verder vind ik de kleuren wel mooi, maar het is meer een beetje een huis- tuin- en keukenfoto. :j

Dankjewel voor je reactie :j
Ik ben nog heel erg aan het oefenen, zou je me kunnen vertellen hoe bijvoorbeeld de compositie anders kan?

edit: http://5.media.hyves-static.net/1520954 ... 54596.jpeg
Dit is trouwens het orgineel

Emie99

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 08:23

iIk vind het niet echt een mooie foto, omdat de ene boom heel veel (felle) kleuren heeft en de ander juist dof is, Ik weet niet waar je stond. Maar ikzelf had de ene boom met felle kleuren voorop de foto gezet zeg maar dat hier de doffe boom staat I en hier de felle I en dat jij er precies voor staat dat je de doffe boom nog wel ziet maar niet zo centraal. Op de achtergrond.
(moeilijk uit te leggen)
En idd jammer van de prullenbak, je kon de foto ook wat hoger nemen, je hoeft niet perse de hele boom te zie om het een interessante foto te maken.