[FOTO] Tips voor mijn foto's ?(:

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Weggebokt

[FOTO] Tips voor mijn foto's ?(:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-12 17:34

Heei!

Ik ben Sindy en 13 jaar.
Ik fotografeer graag, zouden jullie tips willen geven ? :o

Ik fotografeer met een spiegel reflex :j

En welke vinden jullie het mooiste :)

1.
Afbeelding
2.
Afbeelding
3.
Afbeelding

Er komen meer foto's maar Tinypic doet het niet
Laatst bijgewerkt door EvelijnS op 21-10-12 19:40, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: [TAG] toegevoegd.

Weggebokt

Re: [FOTO] Tips voor mijn foto's ?(:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-12 21:54

Niemand ?

Ersina

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 11:50

Je logo is niet echt nodig , kan kleiner (of liever helemaal niet )en onderin de foto staan. Vrijwel iedere foto is automatisch beschermd door het auteursrecht. Alleen als je ook mensen fotografeert moet je rekening houden met het portretrecht.
Foto 1 en 3 vind ik heel goed ! Maar aangezien de paal zo scheef staat in foto 1, denk ik dat je beter een pasje naar achter had kunnen doen. (paal helemaal in zicht, ook de onderkant) Maar jij als degene die de foto neemt, kan dit het best beoordelen.. Wees kritisch bij het foto nemen en kijk of je storende elementen die je niet kan verplaatsen, toch iets minder storend kan maken.
Van foto 2 zie ik precies wat je mooi vind. Die zonnestralen....maar ze maken de foto zo bleek ! Het is geen goede foto om naar te kijken.
Persoonlijk zou ik voortaan wél even een kentekenplaat geel inkleuren ( kan makkelijk met photoshop of picasa.)
Foto 3 vind ik het mooist. Maar als je vaker mijn commentaar leest op Bokt, zul je merken dat ik een zwart kader om een foto over het algemeen niet waardeer. Dat heeft met smaak te maken en maakt een foto niet goed of slecht! Want wat heeft het paard een lieve uitstraling op foto 3! *\o/*