Nu zit het mij ook al weer een tijdje te kriebelen om digitaal te tekenen. Ik heb 1,5 - 2 jaar geleden heel veel digitaal getekend, en na werken gezien te hebben van o.a. *euclase op Deviantart wou ik het weer eens proberen. Dus, pentablet opgezocht en... kapot!
Toen maar weer mijn trouwe schetsboek gepakt en verder getekend, tot gisteravond! Broerlief en ma kwamen thuis van legoworld met een cadeautje. Ik verwachtte een doos lego, maar het was een splinternieuw pentablet! Ohh, en wat héérlijk om weer eens aan de gang te zijn. Het is natuurlijk wel allemaal zoeken hoe alles werkt, maar deze is een stuk fijner dan mijn vorige maatje.
Dus.. nu ben ik al een hele dag bezig met tekenen.. Het is wel weer een heel stuk meer afleiding met een computer, dus het werktempo is drastisch verlaagd.
Het voordeel van digitaal tekenen is dat je het kunt livestreamen, mocht je geïnteresseerd zijn om even te spieken kan dat op mijn livestream!.
Dit is de voorbeeld foto: klik!
Stap 1:
Het was voor mij even zoeken waar ik moest beginnen, en om een blackout tegen te gaan alles maar één laag gegeven. Toen besloten om te beginnen met het oog, omdat ik dat met grafiet ook doe.

Stap 2:
Beginnetje gemaakt met het andere oog, je ziet duidelijk dat ik met tekenen overal aan begin en niks direct afwerk.

Stap 3:
Dit is waar ik nu ben.

Wees niet te zacht met jullie commentaar, ik wil namelijk graag vooruit en dit is mijn eerste [WIP] topic.

Pff, ik zou de weg kwijtraken, ik werk altijd maar op 1 laag