Deze keer alleen maar Friezen voor de lens, ik lees graag jullie commentaar!
Laatst bijgewerkt door EvelijnS op 19-10-12 20:03, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:[TAG] toegevoegd.
Goof
Geplaatst: 20-10-12 09:13
Ik vind de kleuren niet zo mooi en ik mis wat scherpte. Omdat je foto 1 en 4 van voren hebt genomen valt het hoofd van het dier weg tegen de hals, dit geeft niet echt een mooi beeld. De nabewerking op de 2e foto is trouwens niet je van het, als je een touw of ketting wegwerkt, zorg dan ook dat je de haak aan het bit weg haalt.
Ik vind persoonlijk alleen foto 3 mooi. Daar komt de kracht van de fries in naar voren. Op de andere foto's is het vanuit een raar punt genomen en hebben de paardjes een rare iele hals. Zonde van zo'n mooie dieren!
Bedank voor jullie reacties ik moet inderdaad het haakje nog netjes wegwerken. Wat betreft het standpunt op de foto's vind ik die zelf niet bepaald storend, maar snap wat jullie bedoelen en zal het meenemen voor een volgende keer! Tja en een 'bedoeling' van een locatie die is er in dit geval niet specifiek, maar het paard op de weg vond ik mooi qua diepte en weer eens wat anders
Foto 1: Vind ik persoonlijk het beste. deze houding werkt voor dit paard erg goed. foto 2: had je misschien met een iets groter diafragma kunnen maken waardoor je meer scherptediepte had gehad. foto 3: had hem zelf of iets meer uitgezoomed of ingezoomed genomen. Dus of de oren er ook op of juist nog meer ingezoomed op bijvoorbeeld de mond van het paard. foto 4: Idee is leuk bedacht (wat je wou bereiken met het perspectief) maar wanneer je het paard in het midden van de weg had geplaatst en naar een soort een punts perspectief had gewerkt was je idee waarschijnlijk beter gelukt.
Ik hoop dat je er wat mee kan!
Chaos
Geplaatst: 23-10-12 20:52
Ik vind die hoofdfoto helemaal gaaf! Nummer 3 Die lijkt ook helemaal scherp op mijn scherm. De rest lijkt heel ietsje wazig bij mij!
Ik wil ook zo'n hoofdfoto van mijn paard! Echt te gek, mooie plaat voor aan de muur. Jammer dat die van mijn niet zo'n hals heeft!