Ik sta voor de klas en ook daar maak ik soms een schildering op mijn ramen maar dit is echt sporadisch.
Maar aangezien we een babykamer in kunnen gaan richten wilde ik toch iets speciaals doen.
Toen kwam ik in een winkel een beddengoedsetje van Eeyore tegen en was ik verkocht.... Op internet een leuk plaatje van Eeyore gezocht en die op A4 uitgeprint als voorbeeld.
Dus de muur mooi gewit en daarna aan de slag. Eerst met potlood alles getekend en daarna gaan schilderen met grijs. (ik weet dat Eeyore eigenlijk blauwig is maar de muur aan de overkant is ook grijs en vind ik mooier)
De foto's zijn slecht omdat ze met mn telefoon gemaakt zijn want mijn camera wil op het moment niet...

1. Dit was de eerste keer dat ik hem tekende voordat de muur gewit was. Even om te kijken of ik het wel kon. Van de tweede keer heb ik helaas geen foto's.

2. En met de hele wand erbij.

3. Heel spannend, begonnen met het lichtgrijs.

4.

5. En al het lichtgrijs af!!
Dit is hoe ver ik nu ben. De verf moet nu eerst drogen voordat ik de lijnen kan gaan maken. Deze ga ik niet met zwart maar met antraciet maken omdat ik zwart te opvallend vind.
Ik zit alleen over 2 dingen in dubio... Welke kleur voor de oogleden? En de strik, zal ik die wit laten, grijs maken of juist in blauw?