Hallo bokkers. Alvorens ik het gedicht ga plaatsen wil ik jullie vertellen waarvoor ik het gedicht geschreven heb. Ik heb dit geschreven voor mijn overleden broer die helaas niet meer verder wilde leven. Ik zou graag jullie mening willen horen En of deze tekst geschikt is om als tekst bij een herdenkings plaats voor hem te plaatsen.
Mijn gedachtes slaan op hol. Ik denk steeds vaker hou lang houd ik dit nog vol.
Mijn gedachtes dwalen af naar jou. Ik vraag me af of jij wel beseft hoeveel ik van je hou.
Mijn gedachtes gaan terug in de tijd Ik vraag me af of je wel weet hoeveel ik om je lijd.
Mijn gedachtes brengen mij teurg naar het verleden. Flachbackes van alles wat wij samen deden.
Mijn gedachtes brengen mij vreugde en een traan. Ik denk dan terug aan alles wat jij voor mij hebt gedaan.
Mijn gedachtes vertellen mij dat jij mij alles hebt geleerd wat ik nodig had. Van jou kreeg ik ook de aandacht en de liefde die ik toen zo hard nodig had.
Mijn gedachtes laten mij breken, breken van ommacht en verdriet. Want met een vraag blijf ik nu achter , waarom dat je mij verliet.
Mijn gedachtes zijn opzoek naar jou, tot nu toe tevergeefs. Dan zou ik je nog een keer zeggen hoeveeel ik om je geef.
Mijn gedachtes zullen altijd bij je zijn. In mijn hart ben je altijd bij mijn want daar boven heb jij het veel beter en ooit zal ik weer bij je zijn.
Je riekse .
Anoniem
Geplaatst: 10-10-12 00:42
Ik vind het mooi, heel persoonlijk. Je moet het alleen wel even goed nalezen, er staan een aantal spelfouten in..(sorry.)
Erg mooi. Een vriendin van mij is ook haar broer verloren omdat hij niet meer verder wou. Er staan idd wat spelfoutjes in die je dan zou moeten veranderen. Sterkte!
Ja ik weet dat spelling niet mijn sterkste vak is. Heb ook mijn best gedaan om zonder spelfouten te typen. Zag het helaas te laat en kan het nu niet meer veranderen. Maar bedankt voor je reactie