Al 'n tijdje zit ik te twijfelen of ik toch niet naar 'n andere naam moet voor fotografie. Momenteel heb ik Dearest Photographs die op zich vrij herkenbaar is, maar niet goed in de mond ligt. Daarnaast weet ik dat er ook een website is waar je je foto's kan opslaan, die My dearest photographs heet. Aan de ene kant vind ik een andere naam beter (als ik er eentje zou kunnen verzinnen..) een aan de andere kant is het lastig, deze naam promoot ik nu ook al een jaar. Maar goed, als ik 't nu niet verander, wordt de stap steeds groter.
Nou was mijn vraag, hebben jullie ideeën? Ik heet Irene van der Spoel, doopnaam is Mattanja. Eventueel mag er ook wat met de naam van mijn moeder worden gedaan, gezien die er voor gezorgd heeft dat ik begonnen ben. Deze mag er niet direct in terugkomen: Reina.
Ik zat zelf te denken aan dingen als IShoot, maar daar bestaan alweer vergelijkbare van. IShot is een *****website, leek me ook niet zo'n succes
Iemand ideeën?
Edit: Toevoeging, ik fotografeer sinds kort ook weer graag mensen en wil hier ook wel verder in gaan. Daarnaast natuurlijk gewoon dieren. Ik wil nu iets meer richting de creatieve kant dan persé fotoshoots aanbieden. Shoots blijf ik natuurlijk graag aanbieden, maar dat wordt niet meer mijn hoogste prioriteit.