Verf achtergrond

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

dancer_

Verf achtergrond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-12 18:35

Hallo,

Ik ben bezig om mijn pony op A2 papier na te gaan verven, alleen wil ik ook een speciale achtergrond, en dan niet gewoon iets met gras e.d. maar echt iets van een detail van een paard, bijv. een oog. Maar wat kun je achter al een paard op de achtergrond doen, het moet natuurlijk ook op groot papier komen.. Ik weet het even niet, iemand anders tips?

Bedankt

Wieke

Re: Verf achtergrond

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 19:03

ik volg even ..
misschien komen er nog leuke ideen waar ik ook nog wat mee kan..:)

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-12 19:08

Wil trouwens ook wil tips om een mooie verftekening van een paard te maken?

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 21:31

Zou als ik jou was eerst het paard schilderen en dan pas de achtergrond doen. Anders komen die twee onderdelen met elkaar in de knoei.
Waarom trouwens zo moeilijk doen? :) Ik weet niet hoe jij schildert, of jij makkelijk details kunt schilderen, maar anders zou ik het als het jou was toch wat simpeler houden, zodat niet je schilderij 'verpest' raakt door de achtergrond :)
Voordat wij het schilderij van het paard hebben gezien kunnen we je nog niet helpen met de achtergrond. Het moet bij elkaar passen.

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-12 22:05

Ik kan niet echt geweldig schilderen.of überhaupt tekenen, maar ik zit nu in de tekenklas dus wil graag wat gaan experimenteren. Ik wilde dus eigenlijk iets anders dan anders en daarom een detail uitvergroten. dan ga ik als ik weer ns tijd heb eerst tpaard tekenen op groot papier & daarna even kijken hoe ik het ga verven en dan met name het kleurcontrast wat ik met verf erg lastig vind..