Graag had ik jullie mijn eerste pasteltekening ooit getoond. Alle opbouwende tips en commentaar zijn dan ook welkom.
Dit is mijn 4 tekening ooit, dus gelieve daar begrip voor te hebben.
Als jullie iets zien wat kan verbeterd worden, dan hoor ik het graag.
De tekening is gemaakt met Stabilo Carbothello potloden op Canson Mi-teintes papier (licht groenig).
De voorbeeldfoto komt van op internet en was jammergenoeg niet van denderende kwaliteit, sommige details zijn dus moeilijk zichtbaar.
Het begin (de foto's zijn nogal klein in het topic, maar als je erop klikt worden ze groter)

De eerste voorlopig "af"

Waar ik nu ben

Eigen kritiek :
- de uiterst linkse had iets meer naar links moeten staan. Heb het nu zo gelaten, hopelijk kloppen zijn verhoudingen een beetje (ook op de foto heeft hij een nogal "dikke schouder"
- er zitten nog wat vegen op het blad, maar die moet ik nog weggummen en er komt sowieso nog kleur over dus er blijft geen "bladkleur" meer over (volgende keer sowieso van links naar rechts - al leg ik altijd een net blad op de rechtste). Wou met die beginnen omdat als hij mislukte ik hem er nog kon afknippen.
PS : dit is de eerste keer dat ik hier een topic plaats, dus als ik iets verkeerd doe, mijn excuses daarvoor !

. Maar leuk werkje, en een mooi cadeau, achtergrond netjes gedaan, laat de paarden er goed uitkomen, en een mooie eenvoudige lijst. Issie vast blij mee!