Hoi, Ik ben al een tijdje opzoek naar verschillende kleuren bruin. Ik zoek zo'n soort pakketje met verschillende tinten. Heeft iemand enig idee waar ik dit kan halen? heb al op internet gekeken maar word er niet veel wijzer uit.
ja klopt, maar dan wil ik met die bruin gaan mengen, want mijn bruine verf is op, en dan lukt het wat beter sorry ben een beetje onduidelijk volgens mij ;p
Dit kleurenpallet bevat vrij veel bruintinten: http://dekwast.nl/artikel/35139 De pakketjes bestaan meestal uit alleen primaire kleuren, of heel veel verschillende kleuren, maar ik heb nog geen pakketjes gezien met verf in alleen maar blauwtinten of bruintinten ofzo. Dan moet je gewoon een aantal tubes los kopen.
Je hebt met sommige materialen wel eens van 1 kleur verschillende tinten in een verpakking zitten maar dat ben ik met verf nog niet tegengekomen beste is om wat losse flesjes te kopen. Bij V&D is nu 2+1 gratis op al het hobbyspul. Daar hebben ze acryl van Amsterdam. Vind ik fijne verf en niet al te duur
Ik koop inderdaad ook altijd wat losse tubes van Amsterdam acrylverf. Daar hebben ze veel verschillende bruintinten. De omber gebrand gebruik ik heel vaak voor het schilderen van bruine paarden.. maar het nadeel is dat die erg transparant is.