Deze vakantie ben ik op ponykamp geweest naar het Fjordenpaard, daar heb ik heel wat gefotografeerd. Ik ben deze week begonnen met nabewerken en ik vind het resultaat van een aantal foto's best leuk geworden! Er zitten (naar mijn idee) goede, maar ook slechtere foto's tussen. Ik heb gekozen om ook de minder goede foto's even in linkjes erbij te zetten, zodat ik daar misschien ook nog tips op kan krijgen.
Normaal bewerk ik niet zo veel meer aan de foto's, maar dit keer vond ik het leuk om eens wat verder te kijken dan mijn neus lang is en te kijken of ik nog wat leuke effecten kon krijgen. 
Dit is mijn eerste FK topic, ik fotografeer nog maar een half jaar, maar tips en kritiek zijn natuurlijk van harte welkom!

Ik ben overigens nog wat in de uitprobeerfase van mijn cr. Vinden jullie hem te groot/aanwezig? Of is hij wel goed zo?
De foto's zijn gemaakt met een Nikon D3100.

2. Prachtige hengst!
Fototechnisch wel oke, denk ik. Misschien wat te veel bewerkt?
3.

4. Niet helemaal scherp denk ik?

5. Uitprobeersel. Vind het resultaat persoonlijk wel grappig

6. Dit vind ik een minder goede foto. Niet goed scherpgesteld.
Geen zorgen, paardje is in het echt helemaal niet zo dun als het lijkt op deze foto en daarnaast ook al weer heel wat aangekomen.

Klik
En de laatste, deze vind ik persoonlijk erg gaaf geworden!

Oke, de allerlaatste, dit ben ik met een veulentje daar. Vond het zo'n leuke foto, die moet er gewoon even bij, haha.

Klik
Bedankt voor het kijken!

Ik vind je laatste foto vooral echt heel mooi, complimenten!