Ik werk met metallic potloden van Derwents... goh, wat tekenen die potloden FIJN zeg!
Hij is btw bijna af, denk dat ik morgen het eindresultaat al kan posten!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Hij is btw bijna af, denk dat ik morgen het eindresultaat al kan posten!
dito schreef:ja wasberen zijn leuk! Ik heb niet zoveel verstand van tekenen. Wat me opvalt is dat de ogen nog wat 'leeg' zijn, ze spreken niet zo heel erg. En de neus zou ik iets veranderen: vind het witte streepje net iets te wit. Maar nogmaals ik ben ttaal geen expert dus ik kan het fout zien hoor. Haha doe je dit sowieso niet na!
Kaus schreef:Ik vind het er al heel leuk uit zien!
En de 'witte' streepjes zijn inderdaad nog wat wit.
Ook vind ik de tekening niet helemaal dekkend. Je ziet het zwarte papier op de plekken van de vacht er nog makkelijk doorheen. (Of ben je daar nog niet mee klaar?)
Misschien is het een idee om eerst een soort van 'onder vacht' te maken.
Dat je eerst het oppervlak licht egaal kleurt en dan de vacht er over heen.
Dan is je tekening al een stuk meer dekkend denk ik
Nou, wilde meer 'met de vacht mee', maar blijkbaar heb ik de vacht achterstevoren aangepakt (dus eerst donker en dan licht). Maar dat was zo'n klus dat ik dat maar doe bij mijn volgende project! Kan het nog wel IETS MEER dekkender maken, maar ik vrees dat ik daarmee de 'haargroei' verwijder. Als jullie begrijpen wat ik bedoel. De egaal zwarte plekken was eigenlijk voor schaduw bedoeld. (dus wat je op zijn armen ziet) Maar ik zal zien wat ik met het witte aan kan vangen...
Toch bedankt voor de nu al leuke en handige reacties!