Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Leuke opdracht idd

Ik zie wel dat je vooruit gaat, maar ik denk dat als je meer kleur gebruikt (en dan heb ik het niet over tintjes bruin oid maar echt paars, rood, groen etc) je werk sprekender wordt.
Ik snap echt goed wat je bedoelt hoor. Maar nogmaals, bij deze is het een bewuste keuze om het sober te laten.
maar ik zie dat kleurgebruik nergens in je andere werk terugkomen. Je palet lijkt er beperkt.
Kan je natuurlijk niks opdringen, maar het lijkt me best een goeie om gewoon eens veel met kleur uit te proberen, ik herken dit 'probleem' namelijk ook omdat ik zelf vroeger zo tekende en van die kleine oefeningetjes hebben mij toen echt geholpen.
Maar goed, 't is maar een tip natuurlijk, of je er wat mee doet is aan jou uiteraard
Fiffill schreef:Prima, je moet het natuurlijk zelf weten, het is jouw werkmaar ik zie dat kleurgebruik nergens in je andere werk terugkomen. Je palet lijkt er beperkt.
Kan je natuurlijk niks opdringen, maar het lijkt me best een goeie om gewoon eens veel met kleur uit te proberen, ik herken dit 'probleem' namelijk ook omdat ik zelf vroeger zo tekende en van die kleine oefeningetjes hebben mij toen echt geholpen.
Maar goed, 't is maar een tip natuurlijk, of je er wat mee doet is aan jou uiteraard