[ART] Crayon colour Explosion

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Eleandra

[ART] Crayon colour Explosion

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-12 12:24

Nadat ik op bokt het idee van crayon art was tegengekomen, kriebelde het toch wel om dit zelf te proberen. Waskrijtjes vinden bleek nog een hele uitdaging, dus ik heb genoegen moeten nemen met 2 pakjes van 10 minikrijtjes. Ik heb het dus wat kleinschaliger toegepast en niet de kleuren zoals bruin eruit gehaald.

Het is niet helemaal geworden zoals gepland, ziet er niet zo mooi uit als de plaatjes op internet, maar voor een eerste poging van een totaal oncreatief persoon... vind ik het best oké.
Voor mij zit er (als weerspiegeling van mijn gevoelens momenteel O:) ) de gedachte achter van het vuurwerk dat je voelt bij verliefdheid.
Afbeelding

Wat ik zelf anders zou doen de volgende keer:
- Lelijke kleuren eruit halen
- Proberen het meer te laten lopen zoals aan de rechterkant, wat minder grote vlakken

Alle tips verder zijn welkom!

Aartje

Re: [ART] Crayon colour Explosion

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 15:13

Ik vind het nog behoorlijk creatief hoor! :D Het gaat toch om jouw gevoel en als dit voor jouw verbeeld wat jij bij dit thema voelt dan is dat gewoon heel mooi ;) Je eigen kritiek is wat je misschien zelf nu mooier zou vinden maar dit is wat je in eerste instantie maakte en dat vind ik vaak toch wel het mooist aan kunst.

Marjo

Re: [ART] Crayon colour Explosion

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 12:13

Ik vond hem eigenlijk niet zo, totdat ik het stelletje onder de paraplu zag! Dat maakt het helemaal af!