Afmeting fotostudio voor huisdieren

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

NinaCharlie

Afmeting fotostudio voor huisdieren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-12 21:32

Hoi!

Ik ben nu al een tijdje actief bezig met paardenfotografie, maar nu begint het ook wel te kriebelen om de wat kleinere dieren (katten, kleinere hondenrassen) op de foto te zetten. Dit zou ik graag ook in een studio doen.

Ben dus begonnen met googlen, maar ik zou graag jullie meningen willen hebben over wat jullie nou een fijne afmeting vinden voor een studio. Ik kom veel opvouwbare studio's tegen van de 40 x 40 maar dit vind ik al veel te klein.

Ik ben zeer benieuwd, misschien zit ik wel helemaal op het verkeerde te zoeken.. Ik heb best wat over voor een goede studio, het hoeft er immers niet per se morgen al te staan, maar ik wil er geen honderden euro's aan uitgeven.

Is er iemand die mij kan helpen? Ervaringen, afmetingen, en eventueel een richtprijs voor mijn wensen?

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-12 21:37

Ik.heb.een.falc0n.eyes.150watt.flits.setje(150eur0, en g0edk00pste)
achtergr0ndsysteem(100eur0)
5x.achtergr0ndr0llen(35eur0.p/s.a.1m36cm)

0m.eff.een.idee.te.geven.wat.je.kwijt.bent.0p.zen.minst

NinaCharlie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-12 21:39

Okay, da's een goed begin van de zoektocht. Dan laat ik nu alle opvouwbare studio-sites links liggen en zal ik me verdiepen in de dingen die jij noemt, thanks Renee

Anoniem

Re: Afmeting fotostudio voor huisdieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 02:34

Van die kleine opvouwbare tent-studio's zijn doorgaans meer bedoeld voor productfotografie etc :)