*Vandaag met mijn compact camera wat lopen spelen (sony cybershot). Bosje bloemen op tafel, wat met de instellingen lopen rommelen(voor zover mogelijk), stukje papier er achter houden en eens proberen wat voor effect het dan allemaal heeft. Foto's zijn wat cliche en lang geen hoogstandjes, maar ik ben lekker bezig geweest en had dit al niet verwacht uit mijn cameraatje voor elkaar te krijgen
Daarna een klein beetje lopen rommelen in photoshop maar ben daar nog niet zo handig mee 
Heb afgelopen weekend even een spiegelreflex in handen mogen houden en dat was toch wel errug gaaf, heb gewoon wat op de automatische stand rond lopen klikken, maar begint nu toch wel te kriebelen om wat meer over fotografie te leren

Normaal upload ik altijd met mijnalbum, maar las hier dat dat niet goed is voor de kwaliteit dus ik heb het nu bij imageshack geprobeerd, is dat beter of welke uploadsite kan ik het beste gebruiken?
Tips van harte welkom

1.

Uploaded with ImageShack.us
2.

3.

4.

en 1 had ik perfect gevonden met wat minder achtergrond en beslist geen zwart, maar een zachte kleur.