Ik ben zelf erg blij met de foto's, maar tips blijven welkom

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

De 1a laatste vind ik zelf erg mooi geworden! 
vind het wel wat hebben juist.
Goof schreef:Dank voor je commentaar.
Ik heb op de foto's bewust boeg en voorbeen weggesneden omdat dat mijns inziens niets toevoegt aan een foto. Sterker nog, het neemt ruimte in en lijdt af van het hoofd.
Foto 3 vind ik zelf de sterkste uit de serie, zeker niet te krap, een knap silhouet en een hele rustige uitstraling. Wellicht dat ik het touw nog probeer weg te werken, maar aangezien de lucht vele kleuren heeft vind ik dit erg lastig. Liever een goede foto met touw dan een foto met lelijke nabewerking
Marjoow schreef:*leid ipv lijd![]()
dat terzijde.
Goof schreef:Marjoow schreef:*leid ipv lijd![]()
dat terzijde.
Leidt ipv leid. Als je me verbetert doe het dan goed![]()
Dank, ik zal voortaan beter afkijken bij onze betere fotografen. Maar neem dat advies dan zelf ook ter harte ipv het alleen tegen een ander te spuien, we zijn tenslotte allen (gelukkig maar) niet perfect
karlijn1985 schreef:Jammer dat mooie foto's niet meer gewoon gewaardeerd kunnen worden. Tips zijn altijd fijn om wat van te leren, maar alle kleine eventuele minpunten opsommen is zo makkelijk.
Waarom lijkt het hier op bokt zo moeilijk te zijn om opbouwende kritiek te geven en de positieve punten ook noemen ipv afzeiken...
En zeuren over de spelling, het ging hier toch om de foto's?!
Suus, vind de foto's erg geslaagd. Vooral de 3e vind ik heeeeel goed gelukt. Misschien dat bij foto 2 iets meer meisje mooi was geweest, maar ik denk wel dat nu de focus meer legt op de interactie tussen mens en dier. Dat is een keuze die je maakt, een persoonlijke voorkeur.

karlijn1985 schreef:Je mag ze niet mooi vinden, uiteraard. Je commentaar komt op mij over alsof je afzeikt.
Ik kan me niet voorstellen dat er aan alle 4 de foto's helemaal niets is wat je aan staat... Zo wel laat je je waarschijnlijk leiden door de negatieve dingen in de foto. (zoals wel vaker op bokt, wat mij persoonlijk steeds meer tegen gaat staan)
Corrigeren op spelling mag/kan, maar als je dan vervolgens zegt dat je niet weet of het met een d of een t is komt raar over.
Maar verder vind ik ze inderdaad helemaal niets