Heel wat jaren geleden, bestonden er al baby’tjes. Maar helaas waren ze niet echt tevreden.
De een die was een beetje mollig De ander was wat klein. Sommige waren dun, Dat vonden ze niet echt fijn.
Als op een dag een klein meisje aan haar moeder vraagt: ‘Wat als je zelf je uiterlijk kiezen mag?’
´Dat kan toch niet, doe niet zo mal! ´ roept de moeder uit als ze haar serieuze dochter ziet.
Het meisje denkt even na En zegt dan abrupt: ´Het kan wel, als je er maar achter staat.´
‘Ik wil bijvoorbeeld kleine voeten, De ander wil een leuk kleur haar Sommige willen af van hun sproeten en weer andere vinden zichzelf iets te zwaar’
‘Maar weet je wat ik heb geleerd, mama? Dat je tevreden moet zijn met wie je bent, want anders word het leven heus een drama Mama, ik ben iets vergeten te vertellen Als je iets echt wilt: Dan moet je jezelf niet teleurstellen maar gewoon doen!’
Moeder word stil, Is onder de indruk van haar dochters wijze woorden. En weet nu dat als je iets echt wilt zijn Dat ook kan worden.
noviceh
Geplaatst: 08-09-12 20:53
Hoe krijg je kleinere voeten dan???
Anoniem
Geplaatst: 08-09-12 20:54
Niet. Ik verveelde me toen ik dit schreef en kon geen einde verzinne. xd
Net geschreven gedichtje: Poezenbeest Jou kopje langs mijn benen, lekker warm en heerlijk zacht Op zulke momenten weet ik zeker, dat dit het is waar ik naar smacht.
Je nageltjes die zich vastgrijpen in mijn vel, maar eenmaal dat gewend voel ik er niks meer van. Dat is gewoon wie je bent.
Als ik in bed lig, en lig te piekeren kom je bij me liggen en als je dan zachtjes in me oren miauwt. Dan weet ik: je bent mijn liefste poezenbeest.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 08-09-12 21:04, in het totaal 1 keer bewerkt