ik heb de camera van mijn vader overkocht, een Canon EOS 1000D. Aangezien hij hem niet gebruikt en ik graag wat in de fotografie wil gaan doen.
Afgelopen zaterdag heb ik een shoot gedaan met een meisje dat graag foto's wilde van haar pony's. Ik vraag hier nog geen geld voor, omdat ik het alleen maar fijn vind om te oefenen maar heb er toch wel een redelijk groot bedrag voor gekregen (wilde het niet aannemen maar ze bleef maar aandringen
) vinden jullie dat ik hier wel geld voor zou moeten vragen?Dan heb ik nog een vraag: Is mijn logo'tje zo goed? Of te groot/opvallend/iets anders?
De meeste portretfoto's heb ik op de AV stand gemaakt en een beetje gerommeld met scherptediepte (wat ik nog steeds niet helemaal snap en erg graag tips voor heb!
) De weifoto's heb ik met mijn telelens gemaakt aangezien de wei echt enorm was.Oja, de kwaliteit is iets verminderd, daar ik hem eerst even verkleind heb en daarna nog een keer op hyves up moest loaden
(mijnalbum weigert)Tips zijn heeeel erg welkom! Qua compositie, belichting, ben echt nog een beginner namelijk.
Oja, ik heb zaterdag op horse-event een workshop paardenfotografie
Van Arnd Bronkhorst1. Portretfoto

2. Gezicht iets overbelicht

3. Scherptediepte

4. Jammer dat de arm er niet helemaal opstaat

5.

6. Familiefoto

7. Even met je buik in het gras gaan liggen om met je telelens een mooi beeld te krijgen, helaas iets bewolkt toen

8. Again, jammer van de achtergrond hier

9. Dan komt ponylief ineens op je afgelopen

10. Jieha! Niet helemaal scherp, was bewolkt

11.

12.

13.

14.

15.