Wie wil met mij, deze uitdaging aan gaan???

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Blackmystery

Wie wil met mij, deze uitdaging aan gaan???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-12 03:45

Beste Bokkers,

Ik ben opzoek naar iemand die mij kan helpen bij het ontwerp van een logo.
Ik heb de naam en het ontwerp van de letters al klaar. Het gaat dus puur om de tekening waarvan ik uiteindelijk ook de rechten kan hebben.
Voor het juiste logo wil ik dus betalen.
Verder zal je naam vermeld worden op de site als deze uiteindelijk de lucht in gaat.

Ik heb dus al wat ideeën op papier staan, maar ik heb geen rechten over die tekening en ik denk ook dat het een beetje vereenvoudigt moet worden om het tot een goed logo te maken.

Verder ben ik opzoek naar de ontwerper van dit plaatje:

Afbeelding

Afbeelding

Ik weet dat zij op bokt actief is en het komt behoorlijk in de richting waarna ik opzoek ben.

Het gaat om een logo voor revalidatie en sportpaard begeleiding. En zal de naam Rospiro dragen.
De hele sfeer rond Rospiro zal vertrouwen en rust gaan uitstralen. Dit is waar de naam Rospiro ook van afkomstig is. Het Latijnse woord Respiro betekend namelijk op adem komen en genezen. De leuke woordspeling met Ros heeft de unieke naam Rospiro gebracht.

Ik hoop over een tijdje de paarden ook te combineren met fysio voor mensen.
Dus ik zat er aan te denken om dat Logo als een te houden (Maar daar ben ik nog niet over uit). In dat geval zou het dus leuk zijn om iets te doen met de combinatie van het paarden logo en een mens in balans. Zoiets als onderstaand:

Afbeelding

Leuke ideeën zijn natuurlijk altijd welkom.

Zo wie denkt samen met mij deze uitdaging aan te gaan. Kan mij een PB sturen of mailen op Katyakoletzki@hotmail.com

Groetjes,

Katya

myk_en_shant

Re: Wie wil met mij, deze uitdaging aan gaan???

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 06:10

in principe hoef je de tekening niet te vereenvoudigen voor een logo, shaduw effecten geven juist een diepte en een mooiere geheel.
zelf heb ik ook een getekent logo voor mijn bedrijfje en juist door die extra lijnen wordt het een pakkende en opvallende logo.
op de compu kun je er nog een extra effect eraan geven door met licht/schaduw efectten te gaan spelen.
succes ermee.

Blackmystery

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-12 07:50

myk_en_shant schreef:
in principe hoef je de tekening niet te vereenvoudigen voor een logo, shaduw effecten geven juist een diepte en een mooiere geheel.
zelf heb ik ook een getekent logo voor mijn bedrijfje en juist door die extra lijnen wordt het een pakkende en opvallende logo.
op de compu kun je er nog een extra effect eraan geven door met licht/schaduw efectten te gaan spelen.
succes ermee.

:) Thanks, ik vind hem ook erg mooi maar heb de rechten er niet over. Daarom hoop ik de gene te vinden die hem heeft getekend. Verder weet ik alleen niet of dat het werkt als ik hem op een jas of deken laat afdrukken.

Jenn_Mellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 07:56

Blackmystery

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-12 03:10

_Denise_

Re: Wie wil met mij, deze uitdaging aan gaan???

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 11:04

Ik ben de tekenaar van die schets :) En ik wil graag met je meewerken deze te verbeteren.

Blackmystery

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-12 08:23

_Denise_ schreef:
Ik ben de tekenaar van die schets :) En ik wil graag met je meewerken deze te verbeteren.

:) Yeaah, ik stuur je een berichtje!