Zelf gemaakt, met als voorbeeld mn eigen high heel! Heel erg sorry voor de slechte kwaliteit, ik kan m moeilijk in gaan scannen, dus het is mobiel kwaliteit
De kleur klopt hier dus niet, gewoon houtskool dus zwart/wit.
k moest wel even kijken wat en hoe het in elkaar zit maar verder best leuk gelukt hoe je het het beste kunt opbergen is door er haarlak over te spuiten. zo gaat de houtskool er niet af
Gaaf, hoor! Die compositie lijkt me dus behoorlijk lastig. De diepte ziet er ook echt netjes uit. Ben je niet bang dat de hak straks 'wegvalt' in het geheel als de roos af is?
Jawel, dus ik laat de roos zo. Misschien jammer ja dat ik hem zo laat, dat verpest een beetje de kwaliteit in vergelijking met de hak zelf, maar zelf vnd ik het wel wat hebben. Het is ook heel erg lastig, de hak is ook te breed gemaakt maar opzich valt het niet zo heel erg meer op.
Haarlak eroverheen, wow, verpest je het papier dan niet omdat het wat vochtig word?
Nee hoor, haarlak werkt prima als fixeermiddel. Soms pakt het net iets donkerder uit, je kunt even testen hoe het wordt op een apart stukje papier. Wel een beetje afstand houden en goed gelijkmatig proberen te sprayen Ik vind de pump prachtig getekend
kiwiwitje
Geplaatst: 10-09-12 16:40
is het misschien een optie om op het blaadje van de roos te laten zien dat de hak er echt op staat? want nu lijken het net 2 aparte dingen(vind ik!) of was dat de bedoeling? maar erg knap gemaakt en haarlak kun je indd het best gebruiken!