Gezocht: Logo

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

NikkivanOlst

Gezocht: Logo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-12 13:55

:wave:

Omdat ik toch een bedrukt shirt etc wil voor het lesgeven en een mooi logo voor mijn website wil, dacht ik eens een oproepje te plaatsen.

Waar ben ik naar opzoek? Dat weet ik dus zelf ook niet, iemand met inspiratie gezocht :))
Ik zoek een mooi herkenbaar logo waarbij mijn naam 'VisibreTeam' ook mooi en duidelijk uitkomt.

Het liefst heb ik er een 'plaatje' bij waar óf een vrijheidsdressuur oefening te zien is, of de band tussen mens en paard tot zijn recht komt.
Daarnaast mag het natuurlijk niet teveel op een ander logo lijken om copyright redenen :)

Heeft er iemand ideeën, weet er iemand een ontwerpen, of heeft iemand zelf zin om eens iets te proberen?

Laat het me weten :D
Alvast enorm bedankt!

Diaz

Re: Gezocht: Logo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 14:30

Op www.biird.nl kun je mijn portfolio vinden.. Wellicht kan ik je tot dienst zijn

Kaaaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 18:39

Ik help je ook graag aan een mooi logo! Het lijkt me leuk om met je samen te werken :)
werk van mij kan je vinden op www.karenborgers.nl

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 14:36

Dit topic valt onder advertenties en past daarom beter op de Bokt Markt onder 'overige diensten'. Omdat ik het topic niet kan verplaatsen kun je een nieuwe advertentie maken op de Bokt Markt. :)

Daarom hier een slotje.