Het is misschien wel een beetje kinderachtig.

Rosa zit bij One Direction, nu al bijna een half jaar. In de zomervakantie 2012 besluiten ze op vakantie naar Spanje te gaan. Maar het gaat niet helemaal als gepland!
JA IK WEET DAT ONE DIRECTION GEEN NEDERLANDS KAN!
EN JA IK WEET DAT ZE HEUS NIET EEN 6DE LID NEMEN!
Hoofdstuk 1 :
Eindelijk staan de 2 campers op hun plek en hebben ze de tafels en stoelen neergezet. Niall is bezig de hangmat op te hangen. Rosa heeft bij de receptie een kaart van de camping gevraagd.
''Kan jij Frans?'' vraagt ze aan Harry.
''Euhm ja een beetje. Hoezo?''
''Zou je naar hem in het Frans willen sturen alsof ie dit jaar weer komt?'' Rosa geeft haar mobiel aan Harry.
Hij kijkt op haar mobiel ''Wie is Jeremy?''
''Oh gewoon, van vorig jaar. Hij was hier ook.''
Er komen 2 meisjes aanlopen. ''Rosa!'' roepen ze. Rosa draait zich om. ''Amber!, Bo!'' Ze loopt er naar toe en geeft ze een knuffel. ''Hoe is het? Goeie reis gehad?''
''Goed hoor, met jou?'' vraagt Amber. Ze kijkt over Rosa's schouder. Bo volgt haar blik.
''Oh My God'' is het enige wat ze kan uitbrengen. ''Ik kan het nog steeds niet geloven dat je nu bij One Direction zit''
''Haha, ja, ik moest ook even wennen in het begin hoor'' lacht Rosa.
Harry komt eraan. Hij geeft Rosa's mobiel terug aan haar.
''Dankje!'' zegt Rosa.
Harry geeft Bo en Amber een hand. ''Hi, ik ben Harry''
''Ik ben Amber. Ik was er vorig jaar ook'' lacht Amber.
''En ik ben Bo. Ik ben Amber's nichtje'' zegt Bo.
Rosa, Amber en Bo zijn net aan het kijken wie er allemaal dit jaar weer komen als Rosa's mobiel <PING> doet. Rosa kijkt. Het is Jeremy:
I hope my english this year is better. I have done my best to
I'm in the car now. Tomorrow at 2 o'clock or something we are on the camping. Lots of Love, me. ''Oké, Jeremy komt ook dit jaar dus'' voegt Rosa aan de lijst toe.
''Pfoe, het is hier echt warm'' zucht Bo.
''Zullen we naar het zwembad gaan?'' stelt Amber voor.
''Euhm, nee, sorry. Ik ben nog wel wat moe van de reis eerlijk gezegd.'' zegt Rosa ''Gaan jullie maar''
''Weet je het zeker?'' zegt Bo.
Rosa knikt.
''Oké'' zegt Amber ''Naja, tot morgen ofzo dan denk ik''
Rosa gaat bij Louis en Zayn zitten. ''Waar is de rest?''
''Niall en Liam zijn naar de campingwinkel wat te eten halen en Harry is naar de W.C.'' antwoordt Zayn.
Om half acht gaan Louis en Liam pizza ophalen bij het campingrestaurant.
Rond half 12 besluiten ze maar dat het tijd is om naar bed te gaan. Ze zijn allemaal nog heel moe van die bijna 24 uur in de auto.
Tips zijn welkom

En als je een fouje hebt gezien, zegt dat even

xxx.
Carmen
Misschien is het technisch niet zo goed, maar het is erg leuk!
Haha, veel succes!
Maar naja
)