Ik heb gezocht voor een verzamel topic maar ik vind m persoonlijk niet, dus een nieuw topic dan maar...
Ik heb altijd 100 ideeën en halverwegen verander ik weer... toch nu eens een poging gewaard op iets op t scherm te zetten. Dit is een idee/droomstal en geen werkelijkheid. Ik heb dus geen rekening gehouden met eventueel budget en plaats. Ik ga er even vanuit dat je onbeperkt geld hebt en gigantisch veel land hihi.
Wel heb ik wat ideetjes die ik graag zou willen maar niet weet of deze mogelijk zijn, ik wil er dus geen fantasie werkje van maken maar iets dat of t nu praktisch is of niet, wel in mogelijk is.
Dingen die ik tot nu toe graag had gewild maar niet weet of t kan is t volgende:
bij de uitlopen de tussenwant met lint, dit omdat ik t eigenlijk met slecht weer open wil zetten zodat ze 1 grote uitloop hebben maar het zijn wel wat meters en of dat kan zonder paaltjes (t moet namelijk geen uren werk zijn alles open te zetten op een dag)
De stallen zijn 3,65 x 4,50 ongeveer,
het padock/uitloop per stal is 3,65 x 6
het is de bedoeling dat de uitlopen voor 95% open blijven behalve met heel slecht weer/blessure
De voerbakken kunnen omgedraait worden naar t gangpad
hier t eerste voorbeeld, wel vermeld ik even dat dit de eerste x is dat ik met t programma werk

Haha ziet er goed uit zeg!!
!
deze slang heb ik gewoon gevonden en had iemand al gemaakt (buiten t solarium de kraan t stro en de slang heb ik alles zelf gemaakt btw)