Foto's zijn genomen met een Nikon D3000 en een sigma 50-200mm.
1)

2)

3)

4)

5)
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Koper schreef:Foto 4 vind ik niet storend, TS is aan het spelen met een nieuwe zoomlens en denk dat ze dat wilde laten zien
SunxLove schreef:Wat een droppie!<3
En mooie foto´s
Koper schreef:Wat een leuk kitten![]()
Maar durf meer. We zien nu steeds ongeveer hetzelfde: kopje en een stukje borst van een stilzittend katje en steeds dezelfde achtergrond. Zet 'r ook eens helemaal op de foto, en in actie. Van de derde foto had je een heel leuke compositie kunnen maken door véél meer achtergrond boven haar kopje te laten staan en er een staande foto van te maken. Laatste foto is wel mooi scherp in haar gezichtje.

Doanique schreef:Floepeke! Erg leuk gedaan, inderdaad die compositie mag nog wat gewaagder maar ze zijn leuk
Ersina schreef:Foto 1 is mijn favoriet.
Foto 2 had ik zelf vierkant gemaakt en niet geplaatst, evenals foto 4 ... geen oor. Als foto's zo erg op elkaar lijken, kan je er beter niet zoveel plaatsten. 3 foto's had ruim voldoende geweest. Maar...ik vond het een plezier om naar deze foto's te kijkenLeuke lapjeskat.
magda_90 schreef:De foto's hebben een mooie scherptediepte, en hoewel de compositie nog niet gedurfd is, vindt ik het ook niet misstaan. Wel valt het op dat alle foto's aan de donkere kant zijn, ze mogen dus wat lichter.
Koper schreef:Jammer dat de actiefoto onscherp is, ze staat er leuk op en ik vind 't nog steeds een geweldig mooie kittenGelukkig dat je nog te oefenen hebt, doe dat alsjeblieft op je katje en post de foto's dan op bokt. Ze is zo leuk