[FOTO] Kitten Floeps

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[FOTO] Kitten Floeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 22:59

Sinds eergisteren heb ik een nieuwe lens,die ik vanmiddag uitgetest heb op mijn kitten Floeps. Floeps is een lapjespoes van 29 april,nu dus bijna 5 maand.

Foto's zijn genomen met een Nikon D3000 en een sigma 50-200mm.

1)
Afbeelding
2)
Afbeelding
3)
Afbeelding
4)
Afbeelding
5)
Afbeelding

badass

Re: [FOTO] Kitten Floeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 23:00

Wat een droppie!<3
En mooie foto´s

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 00:33

Wat een leuk kitten :D

Maar durf meer. We zien nu steeds ongeveer hetzelfde: kopje en een stukje borst van een stilzittend katje en steeds dezelfde achtergrond. Zet 'r ook eens helemaal op de foto, en in actie. Van de derde foto had je een heel leuke compositie kunnen maken door véél meer achtergrond boven haar kopje te laten staan en er een staande foto van te maken. Laatste foto is wel mooi scherp in haar gezichtje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 09:20

Floepeke! Erg leuk gedaan, inderdaad die compositie mag nog wat gewaagder maar ze zijn leuk :j

Ersina

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 09:33

Foto 1 is mijn favoriet.
Foto 2 had ik zelf vierkant gemaakt en niet geplaatst, evenals foto 4 ... geen oor. Als foto's zo erg op elkaar lijken, kan je er beter niet zoveel plaatsten. 3 foto's had ruim voldoende geweest. Maar...ik vond het een plezier om naar deze foto's te kijken :j Leuke lapjeskat.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 09:43

Foto 4 vind ik niet storend, TS is aan het spelen met een nieuwe zoomlens en denk dat ze dat wilde laten zien :)

Ersina

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 10:02

Koper schreef:
Foto 4 vind ik niet storend, TS is aan het spelen met een nieuwe zoomlens en denk dat ze dat wilde laten zien :)

Ik bedoelde mijn commentaar dan ook niet negatief. Een foto is altijd persoonlijk en dat mijn smaak niet hetzelfde als die van jou is, blijkt. :)
Inzoomen kan ook heel goed op het midden van een rechte kop.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 11:31

SunxLove schreef:
Wat een droppie!<3
En mooie foto´s

Dankje!

Koper schreef:
Wat een leuk kitten :D

Maar durf meer. We zien nu steeds ongeveer hetzelfde: kopje en een stukje borst van een stilzittend katje en steeds dezelfde achtergrond. Zet 'r ook eens helemaal op de foto, en in actie. Van de derde foto had je een heel leuke compositie kunnen maken door véél meer achtergrond boven haar kopje te laten staan en er een staande foto van te maken. Laatste foto is wel mooi scherp in haar gezichtje.

Actiefoto's heb ik wel gemaakt,maar die waren niet scherp,wat dat betreft moet ik nog even wat gaan oefenen met de lens.
Dit is een van de actiefoto's:
Afbeelding

Doanique schreef:
Floepeke! Erg leuk gedaan, inderdaad die compositie mag nog wat gewaagder maar ze zijn leuk :j

thanks.

Ersina schreef:
Foto 1 is mijn favoriet.
Foto 2 had ik zelf vierkant gemaakt en niet geplaatst, evenals foto 4 ... geen oor. Als foto's zo erg op elkaar lijken, kan je er beter niet zoveel plaatsten. 3 foto's had ruim voldoende geweest. Maar...ik vond het een plezier om naar deze foto's te kijken :j Leuke lapjeskat.

Bedankt! Foto 1 is ook mijn favoriet. Persoonlijk vond ik foto 4 wel wat hebben,weet niet precies wat,maar ik vond hem wel leuk.

Bedankt voor alle feedback,zal er zeker wat mee doen.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 17:24

De foto's hebben een mooie scherptediepte, en hoewel de compositie nog niet gedurfd is, vindt ik het ook niet misstaan. Wel valt het op dat alle foto's aan de donkere kant zijn, ze mogen dus wat lichter.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 18:09

Jammer dat de actiefoto onscherp is, ze staat er leuk op en ik vind 't nog steeds een geweldig mooie kitten :D Gelukkig dat je nog te oefenen hebt, doe dat alsjeblieft op je katje en post de foto's dan op bokt. Ze is zo leuk <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 21:59

magda_90 schreef:
De foto's hebben een mooie scherptediepte, en hoewel de compositie nog niet gedurfd is, vindt ik het ook niet misstaan. Wel valt het op dat alle foto's aan de donkere kant zijn, ze mogen dus wat lichter.

Bedankt! aan de compositie ga ik werken. Klopt,was nogal moe toen ik ze ging bewerken en i.c.m. mijn kleurenblindheid zijn ze iets te donker geworden.
Koper schreef:
Jammer dat de actiefoto onscherp is, ze staat er leuk op en ik vind 't nog steeds een geweldig mooie kitten :D Gelukkig dat je nog te oefenen hebt, doe dat alsjeblieft op je katje en post de foto's dan op bokt. Ze is zo leuk <3

Bedankt. hahah zal zeker vaker foto's posten :j