Sketchup; Gewoon een stal.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

DeletedX

Sketchup; Gewoon een stal.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-12 08:49

Zo, na een mislukte topic en een vraagtopic dat ik het niet snapte , snap ik het eindelijk. :')
Ik ben bezig met een stal te maken en heb nu een rij met 8 ' kleine ' stallen af,
updates komen in reacties te staan. Het word een stal waar je wedstrijden kunt rijden en
waar kampen worden georganiseerd. De stallen zijn dus bezet door mijn eigen paarden.

Het plan;
- 8 Kleine stallen (voor pony's, shetlanders)
- 8 grote stallen (voor écht grote paarden)
- 4 merrie & veulen stallen
- 12 nomale stallen (voor kleine paardjes, d - e pony's )
- zadelkasten
- voerhok
- 2 wasplaatsen
- 4 poetsplaatsen
- 8 paddocks
- weilanden
- 1 kleine binnenbak
- 1 grote binnenbak met kantine
- 2 buitenbaken (een met springmateriaal)
- longeerring
- vrijspringbaan
- 1 gastenverblijf

Het worden zegmaar 2 locaties met een weg ertussen , aan de ene kant is het ' manege ' gedeelte en aan de andere kant het wedstrijdgedeelte met veel parkeerplaatsen, de wedstrijdpiste en de dressuurringen en het vaste springparcours. Verder is daar ook nog een grote kantine en een tribune. Genoeg gekletst, hier zijn de eerste stallen. Ze zijn volgens mij 4 x 4 en dus al erg groot voor de pony'tjes. Maar dat was ook de bedoeling. :j

1.Afbeelding
2. Afbeelding (hier moeten de 8 zadelkasten van de kleine stallen komen)
3. Afbeelding (lichtdoorlatende ramen aan de achterkant)

De volgende stap is deurgrendels erop en zadelkasten bij de kleine stallen. die zie je in een reactie verschijnen.

maralyn

Re: Sketchup; Gewoon een stal.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 14:17

Krijgen de stallen geen tralies?

Amiigo

Re: Sketchup; Gewoon een stal.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 23:02

Idd, en het glas achter de stallen is geen goed idee.. er zijn paarden die onrustig zijn en die slaan zo het glas in met stijgeren oid.
En wat dacht je van een opslag? hooi en stro krijg je niet in een voerhok gestopt, vooral niet met zo veel paarden :)
8 paddocks lijkt me wat weinig voor 32 stallen, vooral in de winter als ze niet het land op kunnen.

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 14:17

Een WIP dient uit minstens 3 duidelijke stappen te bestaan, in dit geval laat je details zien van de eerste afbeeding. Dat valt niet onder stappen. :) Daarnaast is het de bedoeling dat je niet meer dan 1 topic per week op UK opent. Meer over kun je vinden in de [UK] Regels en richtlijnen [UK] Uit de Kunst.

Daarom hier een slotje.