Zondag heb ik een fotoshoot van mij en mijn paardje.
Het coole is.. ik ga in de trouwjurk..
Uiteraard wil ik graag dat mijn paardje er spik en span uit ziet.. maar ik dus ook.
ik ga vandaag rijden en dan zondag dus de fotoshoot. Dus vandaag het zadel en hoofdstel maar mee naar huis. Zadel goed poetsen en niet invetten. En het hoofsdstel goed poetsen en invetten prima.
Dan zondag paardje wassen. En invlechten (fries). Ze heeft niet extreem veel manen en ik kan nooit zo’n strakke vlecht, zou een lint er door helpen? Of is dat lelijk. Voorpluk los of gevlochten?
Verder wou ik maar geen bandages etc. doen. Vind het wel mooi, maar toch ook niet ofzo haha.
Alleen dan heb ik dus mijn paardje gewassen, wat moet ik er dan mee doen? Ik wil dan graag nog even naar huis om mijzelf netjes te maken (als ik een paard was, wordt ik altijd vies). Zou ze in de bak kunnen? (nadat ze opgedroogd is). Of moet ze op stal? Ze staan dag en nacht buiten dus dan staat ze eenzaam op stal. Zelf dacht ik.. als ze in de bak rolt, dat kan ik er weer afpoetsen.. het paard is wel netjes op zichzelf.
Dan gaan we naar de locatie (5 minuten met de trailer). Dan eerst portret, dan samen portret en dan rijfoto’s. twjifel alleen of ik er eerst zonder jurk zal opstappen om haar wat te kalmeren? Het is een fries haha en meestal ook wel rustig. Alleen als ik er op stap met jurk en ze vind het wel eng.. dan kan ik er niet zomaar af… lastig dus.
Nou ja wat zijn jullie ideen:
- Lint in de manen of niet?
- Voorpluk invlechten of niet?
- Bandages of niet?
- Paard in de bak of in de box?
- Positiefoto’s al in jurk of gewoon?
- Eerst gewoon rijden en dan met jurk?
Nou dat was het wel geloof ik..
Dit zijn mijn paardje en ik: