[Digi]appie bom

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Seven

[Digi]appie bom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-12 22:59

Een kadootje voor een familie lid van haar mooie kleine appaloosa bommie,

Gemaakt in minder dan 6 uur, met inkscape en mn vertrouwde muis. Showhalster is uit mn hoofd getekend omdat hij deze niet om had tijdens de fotoshoot.

Afbeelding

Hij is af maar evt verbeter punten kunnen nog worden aangepast voor de verjaardag :D

fenja

Re: [Digi]appie bom

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 00:39

Zeer mooi portret. Persoonlijk vind ik het jammer dat er een showhalster bij getekend is. Hij lijkt op de voorkant van de neus te recht te lopen en niet mooi meegebogen over de neus.
Ook zou ik proberen de manen iets meer schaduw te geven zodat je beter kan zien dat het een dikke bos is. Vind ze nu een beetje wegvallen op de hals.
Verder een prachtige tekening waar je trots op kan zijn. Groetjes yvette

EmmaVZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 03:05

Hee, nog een mensje die de muis gebruikt :D
Erg mooie tekening! Zoals fenja al zegt zou het idd mooier staan als je meer schaduw aan de manen geeft.
Voor de rest zie ik op sommige plekken de blauwe achtergrond doorkomen, dit vind ik persoonlijk minder mooi staan, maar ik weet niet of het de bedoeling was? :)

Seven

Re: [Digi]appie bom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-12 07:27

Dat was de bedoeling inderdaad :j op de plekken dat die er wat door komt heeft hij ook een lichte blauwe glans.

Kwa manen vallen deze bijna niet op op de hals dus dat kan kloppen heb enkele lagen geprobeerd ze duidelijk te laten lijken maar dan worden de manen voor de pony te donker.

Het show halster kan inderdaad iets ronder lopen.