Mijn oma en moeder houden allebei erg van borduren, en al van jongs af aan werd ik ook met werkjes opgezadeld. En al snel was ik ook besmet met het virus. Ik maak veel kleine dingen, en ben bezig met een groot werk, maar daar moet ik echt zin in hebben om mee bezig te zijn, en op dit moment heb ik dat even niet.
Op een dag had ik de gedachte dat ik best mijn oude pony geborduurd zou willen hebben, maar dat ik geen patroon had, en of ik dat misschien ergens kon laten maken. Niet veel later kwam ik tot de conclusie dat ik dat natuurlijk ook gewoon zelf kan proberen.
Dus ben ik begonnen. Het duurt werkelijk een eeuwigheid om alles in orde te krijgen, maar ik vind het erg leuk om te doen, en wilde het wel met jullie delen gezien ik het nog niemand eerder heb zien doen. (En voor mij is het een extra motivatiebron).
genoeg gepraat, hier de foto die ik gekozen heb:

raster eroverheen en groen gemaakt voor een beter zicht

en een beginnetje aan het patroon. (voorpluk en stukje van oor). Ik werk me kleuren ipv verschillende vormpjes in de hokjes, omdat dit op de computer een stukje makkelijker is.

Het zal nog wel even duren voor ik het patroon af heb, en het is nog de vraag of ik het uberhaupt af krijg, maar ik heb goede hoop dat het nog best leuk kan worden
Ik ben benieuwd wat jullie van mijn nieuwe idee vinden