Aangezien ik niet uitsluit nog vaker een hondenmatras te maken met een naam erop, ben ik benieuwd of jullie nog tips of verbeterpunten hebben.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Aangezien ik niet uitsluit nog vaker een hondenmatras te maken met een naam erop, ben ik benieuwd of jullie nog tips of verbeterpunten hebben.

PanniePannie schreef:Bedankt voor je reactie. Ik denk dat het zeker leuk is voor sommige honden om het te proberen, maar dat gaat echt niet lukken. Beide stoffen zijn heel stevig (gordijnenstof) en de gebruikte steken hebben een halve mm tussenruimte en zitten stevig vast. Een hond zal dus heel lastig grip kunnen krijgen op het stiksel, en als dat al lukt dan heeft de hond 2 steken per mm los te halen en dat dan voor de hele letteromtrek. LIjkt me praktisch onmogelijk eerlijk gezegd, maar ik zal er nog op terug komen als het matras in gebruik is

ProudHorse schreef:PanniePannie schreef:Bedankt voor je reactie. Ik denk dat het zeker leuk is voor sommige honden om het te proberen, maar dat gaat echt niet lukken. Beide stoffen zijn heel stevig (gordijnenstof) en de gebruikte steken hebben een halve mm tussenruimte en zitten stevig vast. Een hond zal dus heel lastig grip kunnen krijgen op het stiksel, en als dat al lukt dan heeft de hond 2 steken per mm los te halen en dat dan voor de hele letteromtrek. LIjkt me praktisch onmogelijk eerlijk gezegd, maar ik zal er nog op terug komen als het matras in gebruik is
Dan ken je onze puppy duidelijk niet
Maargoed, ik vind het een leuk matras! De letters zijn voor mij iets te groot, maar dat is een kwestie van smaak natuurlijk.
PanniePannie schreef:Bedankt voor je reactie. Ik denk dat het zeker leuk is voor sommige honden om het te proberen, maar dat gaat echt niet lukken. Beide stoffen zijn heel stevig (gordijnenstof) en de gebruikte steken hebben een halve mm tussenruimte en zitten stevig vast. Een hond zal dus heel lastig grip kunnen krijgen op het stiksel, en als dat al lukt dan heeft de hond 2 steken per mm los te halen en dat dan voor de hele letteromtrek. LIjkt me praktisch onmogelijk eerlijk gezegd, maar ik zal er nog op terug komen als het matras in gebruik is
dan ken je mijn hond niet. Die sloopt alles en krijgt alles stuk, dus dit ook

jammer dat mijn hond alleen op de bank wil slapen en overal op wil slapen behalve een duur kussen/mand die je voor haar koopt
xBueno schreef:Erg leuk !jammer dat mijn hond alleen op de bank wil slapen en overal op wil slapen behalve een duur kussen/mand die je voor haar koopt
verder is ze niet verwend hoor