[ART] Hondenmatras met naam van hond erop

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

PanniePannie

[ART] Hondenmatras met naam van hond erop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-12 15:20

Mijn nichtje heeft me een tijdje geleden verteld dat ze graag een hondenmatras voor haar hond wil en daarom doe ik haar onderstaand hondenmatras morgen cadeau voor haar verjaardag. Ik hoop dat ze er blij mee is :) Aangezien ik niet uitsluit nog vaker een hondenmatras te maken met een naam erop, ben ik benieuwd of jullie nog tips of verbeterpunten hebben.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

KimD

Re: [ART] Hondenmatras met naam van hond erop

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 15:23

Ik vind 't een heel leuk idee, echter zou onze hond zo in de gaten hebben dat die letters 'erop' liggen en er dus gaan afhalen. Ik denk dat je een andere manier van de naam erop maken moet bedenken. :j

Verder vind ik 't wel écht leuk :D

PanniePannie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-12 15:41

Bedankt voor je reactie. Ik denk dat het zeker leuk is voor sommige honden om het te proberen, maar dat gaat echt niet lukken. Beide stoffen zijn heel stevig (gordijnenstof) en de gebruikte steken hebben een halve mm tussenruimte en zitten stevig vast. Een hond zal dus heel lastig grip kunnen krijgen op het stiksel, en als dat al lukt dan heeft de hond 2 steken per mm los te halen en dat dan voor de hele letteromtrek. LIjkt me praktisch onmogelijk eerlijk gezegd, maar ik zal er nog op terug komen als het matras in gebruik is :D

060606

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 15:46

Heel erg leuk!

Kimbey

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 15:50

Wauw wat leuk! Maak je deze ook voor andere...?

PanniePannie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-12 15:56

Kimbey schreef:
Wauw wat leuk! Maak je deze ook voor andere...?

Ik maak ook hondenmatrassen voor anderen ja. In mijn onderschrift staat een link naar mijn advertenties hier op bokt, daar staan nog wat voorbeelden van hondenmatrassen in (zonder letters, maar in dierenstof).

Dax

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 17:42

PanniePannie schreef:
Bedankt voor je reactie. Ik denk dat het zeker leuk is voor sommige honden om het te proberen, maar dat gaat echt niet lukken. Beide stoffen zijn heel stevig (gordijnenstof) en de gebruikte steken hebben een halve mm tussenruimte en zitten stevig vast. Een hond zal dus heel lastig grip kunnen krijgen op het stiksel, en als dat al lukt dan heeft de hond 2 steken per mm los te halen en dat dan voor de hele letteromtrek. LIjkt me praktisch onmogelijk eerlijk gezegd, maar ik zal er nog op terug komen als het matras in gebruik is :D

Dan ken je onze puppy duidelijk niet :')

Maargoed, ik vind het een leuk matras! De letters zijn voor mij iets te groot, maar dat is een kwestie van smaak natuurlijk. :)

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 20:05

ontzettend leuk! Is de hoes wasbaar?

PanniePannie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-12 20:15

Ja, is wasbaar :)

PanniePannie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-12 07:48

ProudHorse schreef:
PanniePannie schreef:

Dan ken je onze puppy duidelijk niet :')

Maargoed, ik vind het een leuk matras! De letters zijn voor mij iets te groot, maar dat is een kwestie van smaak natuurlijk. :)

Ik heb zelf ook honden gehad en ik blijf erbij dat dit niet los te krijgen is door een hond. Hoe moet hij dat volgens jullie dan loskrijgen? Als ik zelf een stukje van een cm of 3 moet loshalen omdat het overnieuw moet, dan ben ik daar zeker een half uur mee bezig. De zijkant van de letter kun je nergens vastpakken om eraan te trekken, je moet echt ergens een stiksel kapot trekken. Ik kan dat met een naald doen (naald eronder in en trekken), maar die heeft een hond niet. En als het stiksel al ergens los is dan moet je dus nog al die steken van een halve mm breedte, dat is onmogelijk voor een hond zonder naald en schaar.

Bedankt voor jullie complimenten!

CouCou

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 08:02

Wat ontzettend leuk!! Misschien ooit eens in de toekomst voor mij.
Wat vraag je voor 2 grote kussens??

PanniePannie schreef:

haha :') :') dan ken je mijn hond niet. Die sloopt alles en krijgt alles stuk, dus dit ook ;)
Dit is appeltje eitje voor meneer :7

Dax

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 09:28

Ik zweer het, die puppy van ons krijgt alles stuk. Mijn mobiel bijvoorbeeld ook, om eens iets te noemen :+
Maar als je niet zo'n vernielzuchtig beest hebt, komt alles volgens mij idd wel goed met die letters!

PanniePannie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-12 09:55

@ eowyn04: dat is echt afhankelijk van meerdere factoren. Sommige stoffen kosten 5 euro per meter, andere 25. Wil je wel of geen rits erin? En dan speelt het aantal uren werk nog mee. Met dit matras ben ik (hoofdzakelijk vanwege de letters) een uur of 8 bezig geweest.

PanniePannie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-12 20:08

Voor de geinteresseerden die dachten dat de letters niet stevig vast zaten: het matras is inmiddels in gebruik en het voldoet prima. Alle letters zitten nog helemaal vast.

xBueno

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 14:25

Erg leuk ! :D jammer dat mijn hond alleen op de bank wil slapen en overal op wil slapen behalve een duur kussen/mand die je voor haar koopt :')

Jade

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 14:30

xBueno schreef:
Erg leuk ! :D jammer dat mijn hond alleen op de bank wil slapen en overal op wil slapen behalve een duur kussen/mand die je voor haar koopt :')

daarom heb ik tegenwoordig een matrasje voor een kinderbed in tweeen geknipt voor mevrouw. voldoet helaas nog steeds niet geheel aan alle wensen, want idealiter wil ze nog een randje om tegenaan te hangen en een kussentje voor haar kop :+ verder is ze niet verwend hoor := :')
leuk idee wel TS!

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 23:18

Het is da'k geen hond heb,... origineel :j

emma525

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 23:23

Super leuk! Ik ga je adv. even onthouden als ik mij op een wedstrijddek wil trakteren. :D

Gypsylady

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 23:33

Heel leuk
Je kunt het ook van stof maken waar je zitzakken mee maakt
Dat stof is heel sterk en kun je de kussen ook bv buiten gebruiken