ik vergeet namelijk altijd foto's te nemen van een WIP, en als het af is laat ik het
ook niet graag zien omdat ik vaak zelf bewust ben van mijn fouten en soms klopt het commentaar
dan ook niet, omdat die persoon het dier/mens dat ik teken niet ken en zien ze het als een
excuus als ik zeg dat het in het echt ook zo is

Meestal vraag ik gewoon advies van mijn papa, gewoon omdat ik zeker weet dat hij beter was (en is als hij nog zou tekenen) dan mij, ik vertrouw hem dan ook meer dan iemand die ik niet ken die op bokt zomaar iets zegt

Wat wil ik dan bereiken met dit topic? Mijn werk even tonen en vragen wat de algemene mens ervan vind, vind je mijn prijzen te duur, waarom zou je iets niet of wel kopen... Dus tips over mijn werk in het algemeen. Ik vraag geen tips over hoe de haren van dit paard liggen enzovoort..
Maargoed, genoeg gezever.
Ik ben Fien, heb 3 jaar KSO gestudeerd en heb een diploma van Beeldende Vorming.
Daarna ben ik richting dierenzorg gegaan, maar deze twee hobby's combineer ik maar al te graag.
Als eerste een foto van mijn laatste werk, een schilderij van 50x70 met acryl, van mijn verzorgpaard. Dit hangt op mijn kamer, is dus niet te koop (behalve aan de eigenaar dan misschien).

Dan een vroeger werk van 2 jaar geleden geloof ik, misschien iets langer, van een Inuït. Dit is ook 70x50 met acryl.

2 jaar geleden in de zomer gemaakt, 60x80 (tekening zonder kader) met 8B potloden:

Dit is persoonlijk mijn topwerk, nu al 2 jaar geleden gemaakt, een Nez Perce Indian Warrior, hij heet Tree Eagles. 50x70, acryl.

Een ets, vorig jaar gemaakt, thema China (verboden stad), dit doe ik namelijk nooit, had toen een pers ter beschikking in klas (was voor een eindwerk), en is vrij goed gelukt vind ik.
De druk kan altijd beter maar mijn ontwerp vond ik wel geslaagd!

Toch iets tonen waar ik nu aan bezig ben. Ik vraag hier eigenlijk geen tips voor want ik weet goed waar ik nog moet aan werken en waar niet.
http://oi45.tinypic.com/34ealbp.jpg
Dit is in opdracht voor Marit Heinsius.
Alvast heel erg bedankt

Als ik jou was zou ik eens een topic openen op Schilderenenzo, daar zitten mensen met veel bredere interesses qua onderwerpen.
)