[FOTO] Summertime

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_

[FOTO] Summertime

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-12 18:47

Vandaag ben ik gezellig samen met mijn hondje het natuurgebied hier in de buurt in gelopen om te wandelen en om wat foto's te maken. Ik fotografeer eigenlijk puur voor de hobby en ik wil dat ook zo houden, maar ik wil wel graag verbeteren. Ik hoop op reacties waarmee ik mijn foto's nog beter kan maken. Ik ben dol op kleur, ik hoop dat dit in de foto's ook naar voren komt :).

Afbeelding

Deze is qua compositie misschien niet heel interessant, maar dat stoort me eigenlijk niet. Ik vind vooral de kleuren heel fijn, ze knallen niet van het scherm toch is duidelijk te zien dat de bloem mooie kleuren heeft. Ik vind hem ook mooi scherp. Ik blijf er eigenlijk steeds naar kijken. Ik ben ook benieuwd of dat voor jullie ook geldt.

Afbeelding

Ondanks dat het een bloem is, lijkt er toch veel te gebeuren op een of andere manier. Ik vind de achtergrond een leuk contrast met de voorgrond.

Afbeelding

Sja... De kleur van de bloem vind ik echt heel mooi. Hij heeft best een drukke achtergrond met dat paarse en groene. Toch vind ik dat ergens wat speelsheid toevoegen. Ik vind ook de bloem mooi scherp.

Als laatste nog een foto van mijn lieve vriendje, die nu uitgeput naast me ligt te snurken:

Afbeelding

Een lekker zomers plaatje :). De neus is niet helemaal scherp, toch stoort mij dit niet.

Ik ben benieuwd wat jullie vinden :).
Laatst bijgewerkt door EvelijnS op 24-07-12 12:04, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: [Foto] -> [FOTO]