I'm not sad, I don't cry
I just thank god
that cows don't fly
Gelukkig niet gebeurd

Omdat ik nu vaak hier in Amerika aan zee zit is mijn grootste bezigheid (vanwege de saaiheid als je 4 uur op strand ligt) vogels voederen

En mijn mama gaf de vorige keer een cool idee, dat je zelf op je rug ligt en dan foto's trekt van de vogels. Haha, ik wou foto's trekken (ben wel blijven recht staan
) En heb wel leuke dingen als effect.Het is wel met een iPhone getrokken, maar in feite doet dit er niet toe, je kan met elk toestel een goede foto trekken

Ik ben nu wel niet zo erg bezig met fotografie (mijn mama wel, zij is fotograaf). Zij zegt mij dus wat goed is en niet, ze leert het mij een beetje

Hier zijn de leukste (mooiste) beelden van vandaag:
1. Deze vind ik echt enorm leuk, de uitdrukking van de vogel vooral en dit vind ik het speciaal maken, maar spijtig van dat gebouw op de achtergrond en eventueel die andere vogel..

2.Deze vind ik wel speciaal qua houding van de vogel!

3. Linksonder het gebouw moeten wegwerken, helaas zie ik nu pas dat er nog een stukje op staat, *ships* zal de wolken ook nog lichter moet maken, die moet ik dus herdoen

4. Niet zo een speciale, maar toch heeft hij iets vind ik, spijtig dat het niet scherp is, maarja wat wil je met een iPhone en één hand

5.

Dus, dit zijn vliegende dieren, ik had één hand om een foto te trekken met een iPhone, andere hand had ik een cookie vast

Commentaar is welkom maar onthoudt wat hierboven staat
maar de lucht die er hier zo bij zit maakt het voor mij erg gaaf.