Het is al weer een hele tijd geleden dat ik weer iets van mijn werk hier geplaatst heb, dus ik vond het wel weer is tijd worden voor een nieuw topic! Ik leer graag en wil beter worden en deze topics helpen me daar bij (als er opbouwend commentaar word gegeven).
Donderdag had ik een dus een fotoserie gemaakt van Simone. Ze wou graag serieuze foto's en gewoon mooie foto's van zichzelf, dus niks geks (niet zoals mijn vorige topic: [FK] [FOTO]Crazy Artist ) Helaas hadden we heel weinig tijd (in totaal 1 uur voor make-up en de foto's maken), dus alles moest snel, sneller, snelst. Ik was al een half uur bezig met alleen al de make-up, dus voor de foto's was veel minder tijd dan ik normaal voor een fotoserie uittrek (normaal ben ik al gauw 2/3 uur bezig..). In die tijd was het ook nog is om de 5 minuten gaan regenen, dus dan weer naar buiten en dan weer naar binnen... Ik was zo bang dat de fotoshoot ging mislukken door al die stress, maar tot mijn grote opluchting is het resultaat prima gelukt! Ik heb er één voor dit topic uitgekozen. Ik probeerde in deze foto een beetje de 'zomer' over te brengen, vandaar de warme kleuren. Het viel niet mee want de zon zat achter de wolken, dus door de gouden kant van het reflectiescherm te gebruiken zijn de kleuren toch nog een beetje warm.
Ik hoop dat jullie mijn opbouwende tips kunnen geven, maar hou het lief, ik fotografeer nog niet zo lang.
Eigen kritiek:
-Oorbellen leiden af

Vorige topics:
[FK] [FOTO]Frozen Lips
[FK] [FOTO]Crazy Artist
[FK] [FOTO]Tweede opdracht: Simone