[FOTO] Titelloos

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[FOTO] Titelloos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 10:31

:wave:

Ik heb werkelijk geen idee wat voor titel ik hierbij zou moeten verzinnen, dus dan maar zo. Verder ga ik weinig toelichten, als er vragen zijn hoor ik 't graag :) Ik ben heel benieuwd wat jullie er van vinden, zelf weet ik nog niet helemaal wat ik vind. Suggesties en ideeën voor een/de volgende keer zijn welkom!

Lief zijn hoeft niet, eerlijk zijn wel.

Afbeelding

Goof

Re: [FOTO] Titelloos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 10:33

Mmm ik weet niet zo goed wat ik met die foto moet. Ik kan er niet uit op maken wat je ermee wilt zeggen of wat je ermee bedoelt.
Ik vind de blik van de persoon niet heel prettig en de zware make-up ook niet. Ook vind ik de kleuren en belichting niet fijn, het zwart op de achtergrond is echt te zwart en staat nogal in contrast met de kleuren van en op de persoon zelf.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 10:37

Ik weet het zelf ook nog niet helemaal, dus ik kan me goed vinden in jouw commentaar. Ik vind wel dat, vooral de ogen, wat met je doet als je er naar kijkt, maar wat precies, geen idee... Misschien is dat ook juist wel de bedoeling, dat een ieder het voor zich in kan vullen? Bedankt in ieder geval voor jouw mening, daarmee kan ik m'n eigen mening weer wat beter vormen! :)

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 10:42

je model lijkt wel dood :o

Loontje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 11:48

Whaha dat was ook het eerste wat ik dacht, aah een zombie! :')

Oke dan nu het commentaar erbij: Eerste wat opvalt 1. Huid van het meisje is dof en grauw. 2 De zwarte achtergrond is aan de linkerkant niet goed bewerkt, ik zie nog grijze stukken. 3 De ogen van het meisje kloppen niet, heeft ze kleurlenzen oid in?
Ook de compositie vind ik niet lekker, het is te krap aan de linkerkant. Met dit soort portretten is centraal toch vaak beter.

Ik denk dat mede door de nabewerking je model zo 'doods' uitvalt. Heb je ook de originele plaat?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 11:57

Die nabewerking was heel bewust, juist dat grauwe en die ogen heb ik er zo ingezet. Ogen zijn dus ook gewoon een stukje photoshop. Origineel heb ik helaas niet meer, door een foutje in lightroom... Bedankt voor jullie meningen!

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 13:56

Compositie, blik van het model, de styling van 't model. 't Lijkt wel alsof ze in een hooischuur wakker is geworden in een of andere zombie film. Sorry, maar vind 'm niet echt heel charmant om heel eerlijk te zijn. Compositie had ik zeker niet zo gekozen wat hierboven ook al gezegd word.

Nee, dit doet me vrij weinig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 14:09

Het is ook niet als mooi bedoeld ;) Compositie klopt, bedankt voor je mening!

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 14:12

het is wel zo dat als je dr vampierentandjes geeft ze zo mee kan spelen in twilight :+ dat is net zo grauw bewerkt :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 16:12

Hoeveel geld levert dat op? :$ haha :=

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 16:16

Ik vind het persoonlijk wel iets hebben... maar ik zou het haar wel hebben uitgeborsteld, dat zou denk ik wel mooier staan.
Wat het misschien ook mooier gemaakt zou hebben, is als je de foto van verder zou hebben genomen, met haar lichaam erbij, dat zou misschien nog iets toegevoegd hebben aan de 'doodse', 'popachtige' foto :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 16:22

Bedankt voor je reactie! Ik heb ook foto's dat haar haar wel uitgeborsteld was, maar dat vond ik persoonlijk minder mooi. Ik zal de volgende keer is kijken of het van wat verder af er beter uit ziet, bedankt!

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 17:55

Irene96 schreef:
Hoeveel geld levert dat op? :$ haha :=

ik vond die bewerking juist heel hinderlijk :x :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 17:57

Dat kan ik me goed voorstellen ja, haha. := Ik vind het juist wat hebben, kwestie van smaak denk ik? :)

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 22:29

Ik vind hem juist heel gaaf....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 09:47

Dankjewel!

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 18:50

Ik vind het wel een beetje een enge foto eerlijk gezegd :D
Verder vind ik de make-up enzo wel heel gaaf!

Peer_hvj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 21:51

Ik vind de foto wel wat hebben, het heeft inderdaad wel iets weg van een zombie/vampier.
Alleen de oog make-up vind ik niet bij de foto staan, ik denkt dat het mooier was geweest met smokey-eyes.

Woeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 21:54

ik vind de foto eng....... sorry

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 22:02

Eng vind ik niet verkeerd, hoeft niet negatief te zijn :) Bedankt voor jullie reacties!

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 09:06

Goof schreef:
Mmm ik weet niet zo goed wat ik met die foto moet. Ik kan er niet uit op maken wat je ermee wilt zeggen of wat je ermee bedoelt.
Ik vind de blik van de persoon niet heel prettig en de zware make-up ook niet. Ook vind ik de kleuren en belichting niet fijn, het zwart op de achtergrond is echt te zwart en staat nogal in contrast met de kleuren van en op de persoon zelf.

Daar sluit ik mij bij aan, ik vindt het een 'dode' foto. Zo zie je maar weer hoe smaken kunnen verschillen.

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-12 17:07

ik vind het een hele aparte foto en een beetje eng, maar wel heel interessant.
ja kan er wel lang naar kijken vind is. het enige echte minpunt vind het rommelige haar ( het had wel een klein beetje rommelig gekund, maar ik vind het nu té) en ik vind de compositie niet fijn, alsof ze er eigenlijk net niet in past.

ik moest trouwens ook gelijk aan een vampier denken dus dat effect is dan wel gelukt!