[FOTO] Fountain.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Colaaa

[FOTO] Fountain.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-12 15:42

:wave:

Na wat twijfelen van ja nee ja nee, heb ik toch besloten me eerste paar foto's van me nieuwe cannon 1100D op bokt te zetten.

Ik heb me camera nu een kleine maand,ik doe het vooral voor de hobby.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Cometaar mag graag zelfs, maar ik heb nog niet zoveel ervaring met deze camera dus eventueele uitleg over de camera is ook prima +:)+
Laatst bijgewerkt door EvelijnS op 16-07-12 16:06, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: [Foto] -> [FOTO]

xJorgx

Re: [FOTO] Fountain.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 18:26

Wat een aparte foto's vind ze eigenlijk wel wat hebben :o echt fototechnisch commentaar kan ik niet geven heb er niet zo veel verstand van

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 19:14

Hoewel ik je idee begrijp, pakt het mij niet. Dat komt vooral door de compositie en de achtergrond. Dergelijke foto's vindt ik persoonlijk het mooiste als je bijvoorbeeld een zwart karton erachter zet en een licht laat schijnen op het water, als je dan wat meer door je hurken gaat dan heb je een veel mooier effect. Maar dit soort foto's zijn tevens van de smaak afhankelijk dus hopelijk kom ik te raar over.

Colaaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-12 21:08

magda_90 schreef:
Hoewel ik je idee begrijp, pakt het mij niet. Dat komt vooral door de compositie en de achtergrond. Dergelijke foto's vindt ik persoonlijk het mooiste als je bijvoorbeeld een zwart karton erachter zet en een licht laat schijnen op het water, als je dan wat meer door je hurken gaat dan heb je een veel mooier effect. Maar dit soort foto's zijn tevens van de smaak afhankelijk dus hopelijk kom ik te raar over.

ik snap het helemaal haha, dit waren ook wat probersels, volgende keer ga ik dat es proberen zwart karton en licht erop ;)
dankje voor de tip :D

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 12:44

Graag gedaan, ik ben benieuwd naar je volgend resultaat. :j

Nista_RX

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 13:01

Ik vind ze erg leuk, maar als je er niet had bijgezet dat het een fontein was, had ik het niet herkend :o Ik zie niet echt het echte "woeste" water en waterdruppels, vandaar inderdaad een beetje apparte foto's :) . Ben benieuwd naar je volgend resultaat.

Colaaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-12 13:19

Bedankt iedereen voor de leuke reacties !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 14:32

De achtergrond is een beetje rommelig qua kleur.. dat is een afleiding van de fontein.
Verder zou ik een veel tragere sluitertijd kiezen. Dan zie je het water "bewegen". Dat geeft bij dit soort foto's een gaaf effect.