Redhorse: Heel erg bedankt, ik ben nogal onzeker over mijn tekeningen en hier posten geeft me gelijk wat zelfvertrouwen.
De mond zat ik inderdaad een tijd mee te stoeien, helaas kan ik 't niet goed uitgummen als ik te enthousiast ben geweest.
Proudhore, Lente & licorne: Dankje! Haar is bij mij een moeilijk punt, vooral als het zwart is..
Als ik dan naar andere mensen kijk en zie hoe zij haar tekenen zit ik met open mond te kijken. Heb wel een wat tutorials gelezen en geprobeerd, maar ik eindig toch altijd met een zwart vlak.
Als ze wat lichter haar hebben teken ik ook wat minder 'zwart', dus dan gaat het al beter.
Maar er op letten zou ik zeker in het vervolg.
TE5: Iemand die Doctor Who kijkt! Dat had ik niet verwacht aan te treffen op bokt!
Zijn kin weet ik niet, misschien zou die iets ronder moeten zijn inderdaad.
Over het oor zaten mijn moeder en ik ook te twijfelen, maar toen ik de voorbeeldfoto er nog eens goed bij hield zei ze: 'Ja ja.. nouja.. ze zijn ook wel groot ja'. Ik heb wel wat moeite met de oren, laten we zeggen dat de mond, oren en haar mijn drie slechtste punten zijn.
Het enige wat ik nog kan doen is er een quote in gooien van 'The Empty Child':
Nancy: How'd you follow me here?
The Doctor: I'm good at followin', me. Got the nose for it!
Nancy: People can't usually follow me if I don't want 'em too.
The Doctor: My nose has special powers.
Nancy: Yeah? That why it's... ah.
The Doctor: What?
Nancy: Nothing.
The Doctor: What?
Nancy: [Smiles] Nothing. Do your ears have special powers too?
The Doctor: What are you tryin' to say?
Heel erg bedankt allemaal, ik had niet zulke positieve reacties verwacht en ga zeker binnenkort weer wat posten.