Oh wat leuk.. best handg om eens een ander naar je site te laten kijken 
Plonie, Ik vind je hollands tegeltje en (later het papiertje) persoonlijk niet mooi. Je hebt een vrij strak en modern bovenstuk en dan komt dat ouwbollige er onderaan.
De site over jezelf zou ik dus gelijk over jezelf beginnen en niet met foto's. Je portfolio is mooi, en scherpe foto's, als zou ik Peggy niet appart doen. Weet niet of het iets persoonlijk voor je is maar maak dan een blog aan met allerdaagse dingen.
De kleuren combinatie van groenig met het blauw zou ik anders doen.
Persoonlijk zou ik hem dus meer richting je portfolio aanpassen 
Nooor, Ik zou een andere foto nemen op je home page. Je heb mooie(re) foto's in je portfolio staan.
De lay out vind ik erg netjes... rustig. De portfolio zou ik misschien onder verdelen in paarden en honden.
Stukje over je shoots zou ik directer in zijn.
Citaat:
Voor de duidelijkheid alles op een rijtje:
- Elke soort foto's die u wilt en binnen mijn mogelijkheden liggen Wat kan je dan wel of niet?
- €15 voor huisdieren en mensen of €20 voor paarden, plus eventuele reiskosten
- Elk tweede dier/persoon op locatie kost maar €10 Paarden dus de helft en honden niet?
- Tussen de 20 en 40 foto's op klein formaat met logo
- Foto's uitgeprint op verschillende formaten, voor prijzen en meer info: zie 'contact' Print je zezelf of laat je ze professioneel afdrukken? Waarom geen afdruk prijzen erbij?
Ik denk dat de foto die je in een link liet zien leuker is dan deze 
Luna, Netjes, strak maar wat klein vind ik. Het leeskader had wat breder gemogen voor mij.
Op elke pagina staat dezelfde foto en je hebt zulke mooie!
Portfolio is netjes. Ga mee met Noor wat betreft verwachtingen van het model. Zou dat omdraaien 
Ik zou je reiskosten bij je tarieven pagina zetten.
Dit is hoe ik het zie, als je er niet mee eens bent of je vind het zelf wel mooi/beter wat dan ook... vooral doen. Een site geeft ook je eigen stijl aan 
Mijn site is vrij uitgebreid. Ik wil graag dat mensen alle antwoorden op hun vragen op mijn site kunnen vinden. Op enkele dingen uitgezonderd als varierende tarieven.
Mijn gallery is bagger... heb wel een nieuwe gevonden (scherper beeld bv maar even kijken hoe ik die kan inbouwen
)