Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

. Je naam is makkelijk te schrijven en iemand die je naam wil onthouden, zal hem dan ook zeker wel onthouden.
P4ralyzed schreef:Ik heb gekozen voor ABfotografie omdat ik het toch persoonlijk vindt. Erg orgineel is het niet, maar het is makkelijk te onthouden en is persoonlijk (:
steefvicky schreef:P4ralyzed schreef:Ik heb gekozen voor ABfotografie omdat ik het toch persoonlijk vindt. Erg orgineel is het niet, maar het is makkelijk te onthouden en is persoonlijk (:
Ik had ook eens gekeken naar dit topic en ik dacht ook aan ABfotografie. Alleen toen ging ik kijken op internet en die bestaat al.
http://www.google.nl/#hl=nl&gs_nf=1&cp= ... 47&bih=566
Wiek3 schreef:Anne, toevallig heb ik iemand uit mijn kennissenkring die de naam AB Fotografie al gebruikt. Hij fotografeert auto's, dat is natuurlijk wel iets heel anders.
AB Foto bestaat geloof ik nog niet. Of als je zegt dat je vooral dieren en mensen doet zou je kunnen kiezen voor AB portretfotografie. Of Anne Fotografie (niet geregistreerd bij de Kvk), Fotostudio Anne. Anne Paardenfotografie....
Op zich is er genoeg te bedenken maar het blijft moeilijk. En als je eenmaal een naam gekozen hebt maakt het achteraf ook niet zo veel meer uit. Het gaat om het werk wat je levert en niet direct de naam. Ik ben zelf professioneel fotograaf en heb gekozen voor mijn achternaam.
Succes er mee!!