[SCH]verschillende werkjes

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

[SCH]verschillende werkjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-12 15:05

Eigenlijk een beetje op zoek naar tips. Ik ben geen extreem getalenteerde schilderaar zoals sommige hier op UK maar ik vind het leuk en het ontspant me. :+

Afbeelding
Met deze zit ik een beetje vast. :o Ik heb me een beetje mispakt in de indeling waardoor de leegte aan de linkerkant me nogal ergert. Zit nu dus heel erg te bedenken of ik die nog zou kunnen opvullen zonder dat dat op valt. :o
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

wilmatj

Re: [SCH]verschillende werkjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 17:26

vind toch dat je mooie schilderijen hebt!
verder geen verstand van dus geen tips ofzo

Nightingale

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 17:56

Je hebt een leuke stijl zeg! Vooral die met die bloemen en het zeepaardje vind ik erg leuk. Ga zo door zou ik zeggen!

licorneJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 18:42

Leuke werkjes hoor, je hebt een eigen stijl en best een goed gevoel voor compositie. Die draken zijn echt leuk, die kun je zo in 'n stoere jongenskamer hangen! Je zou als experiment nog wat brutaler met kleurmengen schaduwaccenten kunnen worden, het toont net nog wat vlak zo en primaire kleuren zijn natuurlijk ook mooi maar wat zou er gebeuren als je nog meer gaat mixen en mengen? Iets is zelden maar één kleur, bijna altijd samengesteld uit een spectrum van meer kleuren. Ga op een foto van een fries paard maar eens kijken hoe eindeloos veel kleur "zwart" eigenlijk heeft. Gewoon proberen :D

Ik zou linksonder bij die kat een brutale grijze muis in het gras zetten :j

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-12 19:42

Hoe begin je daar aan? :o
Aan het "brutaler" mengen. Ik vind de kleuren zelf ook wat eentonig maar ik weet niet goed hoe ik er aan moet beginnen om er meer variatie in te krijgen. Zijn er beginnerstips? :o Waar ik zelf mee kan verder knutselen?