[TEK] Verjaardagskado

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Esmefleur

[TEK] Verjaardagskado

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-12 15:13

Heeeey, :D

Laast is een vriendin van mij 15 geworden *\o/* Ze wou heel graag een tekening voor haar verjaardag van haar een tosca. Toen heb ik deze foto uitgekozen. :j Ik ga de tekening vanavond geven

Afbeelding

Zowel de hond als de mens in pastel is een grote opdracht :P Hoewel ik die nu eigenlijk het beste vind gelukt :o

Schets(hier was tosca nog goed in verhouding :( )Maar toen ik hem op pastelpapier ging tekenen ging het mis
Afbeelding

Tekening hoe die nu is :Hij lijkt heel erg vlekkerig dit is in het echt gelukkig een stuk minder :D

Afbeelding

Met tips en commentaar ben ik heel blij :D Dus geeft dat gerust ;) Aangezien vandaag de grote zomervakantie voor mij is begonnen :D Ga ik deze week heel veel dingen afmaken die ik eigenlijk een beetje heb laten liggen :o Dus jullie zullen zeker nog van me horen ;)
Laatst bijgewerkt door EvelijnS op 06-07-12 19:33, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: [tek] -> [TEK]

LexLester

Re: [tek] Verjaardagskado

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 16:43

Je schets ziet er hoopvol uit maar wat je zelf al zegt zijn de vehoudingen minder bij het uitgewerkte werk. Ze heeft op de foto haar hoofd een beetje schuin en bij jou is hij recht. Verder mag je van mij nog iets meer kleur gebruiken ( misschien dekkender) verder blijf oefenen en het ziet er leuk uit !

Esmefleur

Re: [TEK] Verjaardagskado

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-12 07:28

Dankjewel :D Dat dekkender klopt wel hoor ;) Alleen lijkt het op de foto's nog 10x erger . Voor de rest bedankt voor de tips ;)