__________________________________________________________________________________________________________
Een scheut van pijn schiet door Zoë heen. ‘help! Help!’ schreeuwt haar lichaam. Ze probeert het hardop te schreeuwen maar er komt geen geluid uit haar keel. Weer schiet er een felle pijn door haar hoofd en dan wordt alles zwart…
‘piep, piep.’ met moeite doet Zoë haar ogen open. Ze snuift een rare lucht op. ‘waarom ben ik in een ziekenhuis?’, vraagt ze. ‘je hebt een ongeluk gehad.’, snikt de stem van haar moeder. Haar warme hand pakt de hare. ‘wat… wat is er gebeurt dan?’ precies op dat moment herinnert ze de heftige pijn weer. ‘toen je vanuit school naar huis fietste…’ haar moeder stopt even om haar neus te snuiten. ‘wat gebeurde er toen?’ Zoë probeert rechtop te gaat zitten. Maar dan krijgt ze weer een heftige pijnstoot en zakt weer terug op haar kussen. ‘rustig liefje, dit kan je lichaam nog niet aan.’, klinkt de bezorgde stem van haar moeder. ‘wat gebeurde er daarna?’, vraagt Zoë voorzichtig. ‘toen… toen je overstak op het zebrapad, ben je niet gezien door een vrachtwagen.’ Haar moeder begint weer te huilen.
__________________________________________________________________________________________________________
leest het lekker weg? ben druk bezig met het verhaal en hopelijk wordt het een goed verhaal.
ik wil graag tips enzo. en spelling is niet mijn beste vak.