[TEK] Het resultaat van een avondje vervelen...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Esmee_RS

[TEK] Het resultaat van een avondje vervelen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-12 22:13

Haai iedereen.
Ik heb in het verleden nog nooit echt iets getekent, maar vanavond verveelde ik me en begon ik een plaatje na te tekenen. Vind het zelf best goed gelukt voor de eerste keer :j. Het is verder niet echt heel bijzonder ofzo. Tips zijn van harte welkom (vond het namelijk nog best lastig!!)

Afbeelding

Ben zelf niet zo tevreden met de neus en het lichaam. (en ja, het is op zo'n wiskunde papiertje gedaan want had even niets anders bij de hand :+ )
Laatst bijgewerkt door EvelijnS op 06-07-12 09:51, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: [TAG] toegevoegd.

pebble2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 08:53

Voor de eerste keer is dit heel knap. Het hoofd is in vergelijking met het lichaam net iets te klein voor mijn doen. Ook klopt de neus niet helemaal, maar dat heb je zelf al gezien. Ook vind ik het oog niet helemaal "goed" het lijkt nuneen beetje op een gat. Je kan het beste twee witte bolletjes er nog inmaken.
Zoiets:
Afbeelding
Maar hij is heel leuk!

Ps: je bent je tag vergeten.

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 14:12

ik vind dat je m al heel leuk hebt gedaan! je kan de volgende keer wat beter letten op de verhoudingen en misschien iets donkerder tekenen, maar dat komt wel.
het oog is trouwens wel goed hoor, de vorm is al goed. idd een lichtpuntje kan geen kwaad, maar op zich vind ik het niet storen.