Voor school kregen we de opdracht een ''familieportet'' te maken, maar het begrip mocht ruim geïnterpreteerd worden, een familie is namelijk ook een groep van mensen die op een bepaalde manier bij elkaar hoort.
Ik had een paar dagen daarvoor een paar indrukwekkende foto's gezien van soldaten met kinderen, dus ik besloot deze te tekenen. Het is getekend met grafietpotloden (eerste keer dat ik daar serieus mee gewerkt heb) op A2 formaat, en het resultaat was goed voor een 9.8

En nog wat detailfoto's:

Omdat het de laatste opdracht van het jaar was heb ik er helaas maar een uur of 6 aan kunnen werken dus op het einde heb ik wat moeten haasten. Helaas heb ik het materiaal niet thuis liggen waardoor ik hem niet helemaal naar mijn zin af kan maken, maar misschien dat ik nog wat potloden en een doezelaar koop zodat ik ook thuis aan de slag kan
Ik ben vooral ontevreden over de broeken want ik heb flink zitten prutsen met de poging tot legerprint, en nadat ik die op heb gegeven waren de plooien toch ook nog lastig. Groetjes