Voornamelijk door tijdgebrek en andere creatieve hobby's, maar ook omdat mijn broer het huis uit ging en we de knutselspullen hebben verdeeld. 3 x raden wie de verf kreeg
Op het moment ben ik erg druk en zocht ik een mooie manier om te ontspannen. Het idee van deze pauw zat al lang in mijn hoofd na het zien van een prachtig glas-in-lood (?) plaatje, vandaar dat ik de hele voorraad eindelijk heb opgehaald.
Het is een doek van 115 bij 75 cm en ik schilder met Amsterdam acrylverf. Ik gebruik vrij weinig water, veel van de latere kleuraccenten zijn bijna droog aangebracht en daarna wat gemengd met een natte kwast.
De foto's zijn van bovenaf met een hoek genomen dus niet ideaal en een foto van de schets ben ik helaas vergeten te maken.

Eerste opzet van het lichaam

Verder aan de vleugel en begin van de staart, hier komt nog meer kleur in.

En wat meer kleur en contrast in het lichaam
Ik vind het weer erg leuk om zo bezig te zijn, het is zeker goede ontspanning al moet ik uitkijken dat ik ook weer op tijd stop om aan de studie te gaan!
Ook grappig om te zien dat mijn stijl na al die tijd nog wel erg hetzelfde is gebleven.
Ik twijfel erg over de achtergrond, ik wilde deze eerst zwart maken omdat ik dat zo een mooi contrast met het blauw vind, maar denk dat dit wel erg heftig is.
Ik hou de achtergrond wel graag (redelijk) egaal, alle tips voor kleuren zijn welkom!