Bij foto 1 had ik liever het binnenste voorbeen naar voren zien reiken en de foto een fractie eerder genomen als het achterbeen nog op de grond staat. Jammer ook dat het gezicht van de amazone compleet wegvalt tegen de schaduw. Een foto als deze is net even ongelukkig en zou hem niet in het portfolio plaatsen. 
Foto 2 is netjes, mooie, warme belichting en ruiter en paard staan er goed op. Prima plaat. 
Foto 3 ziet er goed uit, in vind zelf alleen de compositie te standaard gekozen, wat de plaat al gauw saai maakt. Verder mis ik wat scherpte op het hoofd.
Foto 4 is zeer goed scherp en mooi gefocust. Wel vind ik de harde schaduwen, zeker met een donkere achtergrond, teveel opvallen. Probeer wat meer met het licht of evt. een reflectiescherm te spelen om dit op te lossen. 
Foto 5 en 6 zijn op zich netjes, ik had ze zelf van een wat lager standpunt genomen. Hier had ik alleen minder scherptediepte willen zien, de achtergrond leidt af van het onderwerp. Ik had dus een groter diafragma gekozen.
Foto 7 en 8 zijn leuke composities en alerte koppies, maar missen allebei scherpte op het hoofd. De focus ligt duidelijk achter op de schoft, en dat is heel jammer. Bij de laatste foto mis is ook wat scherpte, lijkt zelf een beetje bewegingsonscherpte.
Je foto's zijn op zich al behoorlijk netjes, je bent een flink end op weg! Maar veel van je foto's missen of de juiste scherpte, de juiste belichting of compositie. Veelal zijn ook de kleuren een beetje aan de grauwe kant. Er valt een hoop aan te sleutelen, ik zou als ik jou was dus lekker oefenen met de instellingen van je camera.