[VER] Die ene seconde

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

eclair98

[VER] Die ene seconde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-12 20:50

Dit verhaal gaat over Jake, een jongen van 16 jaar, die op het verkeerde pad komt samen met zijn vrienden. En dan gaat er iets mis, iets gruwlijks mis.
"Doe het!" "Nee, dat kan ik niet" "Nee, Jake luister nou naar Lars en doe het! Het maakt niet uit." "doe het!"
Ik haalde mijn handen van mijn oren en ik wist wat er verder gebeurde. Iets wat ik wou vergeten, maar niet kon vergeten.

Hoe het allemaal begon...
''Alle 6 een cola? Ik trakteer!'' Lars wachten niet op bevesteging en liep naar de bar. "'Heeft die gast geld te veel? Hij betaald alwéér'' Jake vroeg dit in het algemeen maar niemand gaf antwoord. Toen Lars terug kwam met de 5 cola hoorde je uit 4 monden bedankjes. ''En wat gaan we vanavond doen? Disco, Strandfeest zeg het maar'' ''Ik heb wel zin in een strandfeest'' vervolgde Liv haar vraag. "Neh, een disco is is toch véél leuker'' zeurde Joey. En liv en Joey belandde in een fikse ruzie over wat nou eigenlijk het leukst was. ''En ze zijn weer eens bezig jongens" Jonne stampte binnen. ''Sorry vrienden, ik wer aangehouden door ome agent omdat ik geen licht op mijn fiets had'' zei hij plechting en rolde met zijn ogen. ''Nu iedereen er is, kan ik mijn plan bespreken.'' Toen lars dit zei viel het stil. Zelfs Liv en Joey hielden hun mond.

''Wacht Mexx is er nog niet!'' ''Ach Jake, is je liefje er nog niet'' peste Lars hem. Jake werd rood maar deed verder niets. En net op dat moment kwam Mexx als een idioot aanrennen. "Sorry, Sorry, Sorry jongens, mijn stief vader liet me niet gaan voordat mijn huiswerk af was'' hijgde Mexx. ''Ach dankzij je vriendje waren we nog niet beginnen, kom gauw zitten" lachtte Lars scheinheilig.''Houd je mond scheinheilig boontje'' en ze plofte neer. "Zo iedereen is er, kunnen we nu beginnen!?'' Joey knaptje uit elkaar van nieuwsgierig bijna uit elkaar. ''Nou oké dan'' ''Ík ben via mijn broers aan een baantje gekomen en daar voor heb ik hulp nodig.'' vertelde Lars geheimzinnig. ''O en nu heb je ons nodig om het vuile werk op te knappen?''' Liv mompelde dit sarcastich. "Je weer nog niet eens wat ik te vertellen heb!''

Ik weet dat ik niet goed ben in schrijven, maar ik vond het toch leuk om uit te proberen

Sani

Re: [VER] Die ene seconde

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 21:49

Ik ga er nu even van uit dat dit een eerste deel is van een langer verhaal..
Helaas voldoet je topic niet aan de regels over het plaatsen van verhalen waarbij de delen minimaal 1500 woorden moeten hebben.

Daarnaast zie ik veel spelfouten erin staan. In de tweede alinea bijvoorbeeld: "Heeft die gast te veel? Hij betaald (betaalt) alweer. "
Ook staat daar "Lars wachten niet op bevesteging"

Veel succes verder nog. :)

EvelijnS

Re: [VER] Die ene seconde

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 22:01

Zoals Sani al aangeeft dient een verhaal dat in delen geplaatst wordt minimaal 1500 woorden per deel te bevatten. Meer daarover kun je lezen in de regels en richtlijnen van UK.

Om die reden plaats ik hier een slotje. :)