) met het knippen van de stof. Na 3 lapjes aan elkaar te hebben gezet bleek het niet handig te zijn dat ik alleen maar in de woonkamer aan het werk kon (ik woonde nog thuis) omdat mijn fantastische naaimachine van de Aldi nogal wat lawaai maakt en mijn ouders daar niet zo blij mee waren. Tot zo ver dus de geschiedenis van mijn sprei 
Inmiddels woon ik op mezelf en heb ik een hele woonkamer voor mezelf! Dus afgelopen weekend toen het zulk slecht weer was heb ik mezelf er toe gezet mijn sprei toch maar eens af te maken. Maar wat een werk om al die stof door de machine te krijgen!
het resultaat is een sprei van 2,40 x 2,40 aan de achterkant laken katoen van 2,40x2,40 (halleluhjah voor de extra brede laken katoen!)
Ik zou hem in eerste instantie ook nog voeren, maar vriendje kwam met het briljante idee omdat niet te doen zodat we op een hele warme nacht ook gewoon onder alleen de sprei konden liggen! (en wat scheelde dat een hoop werk
)nou het resultaat:

Ik moet zeggen ik ben er helemaal blij mee

Volgende project wordt weer zoiets alleen ga ik er dan een dekbed overtrek van maken
de bedoeling is dan kleinere vierkantjes en andere kleuren, maar moet maar net even zien wat ik goedkoop op de kop kan tikken